Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر گفت: دهه فجر سیستم هوشمند مالی راه‌اندازی می‌شود و همه حقوق‌های ما قابل رویت خواهد بود و به مسئولان ارشد کشوری حق دسترسی خواهیم داد و صورت های مالی را هم افشا خواهیم کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، ناصر فخاری امروز در نشست خبری به مناسب گرامیداشت هفته دولت، درباره عملکرد سازمان اقتصادی کوثر در یک سال گذشته اظهار داشت: اساسنامه ما در این سازمان بهره‌وری حداکثری و تامین نیاز جامعه با اولویت خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با بیان اینکه در گذشته این ریل‌ جابه‌جا شده بود، گفت: در گذشته سازمان اقتصادی کوثر برای عده‌ای ویژه خوار و تریبون دار بود در حالی که باید جامعه ایثارگران از آن برخوردار می‌شد.

فخاریان با بیان اینکه منافع سازمان اقتصادی کوثر برای همه است و جامعه ایثارگران در اولویت هستند، گفت: در مدیریت گذشته این سازمان را به سمت و سویی می بردند که منافع جامعه ایثارگری ایفاد نمی شد، مثلا معدن را با دامداری عوض می کردند.

وی با بیان اینکه عملکرد این سازمان در این دولت متحول شده است، ادامه داد: یکی از شرکت‌ها سال گذشته 38 هزار میلیارد تومان سود آوری داشته اما با توجه به خود صنعت این درآمدها اکنون چندین برابر شده است.

فخاریان افزود: شرکتی که سال گذشته 70 هزار میلیارد تومان بیشتر نتوانسته دانه روغنی خریدار کند اکنون با وجود حذف ارز 4200 تومانی،  یک‌هزار میلیارد تومان خریداری کرده است.

وی ادامه داد: در گذشته برخی مدیران علاقه‌مند هستند که در اقلیم خودشان صنایع ایجاد کنند که اکنون اگر تکمیل شوند خسارت بیش از حدی برای سازمان وارد خواهد شد یا اگر تکمیل نکنیم نارضایتی ایجاد خواهد شد.

فخاریان با بیان این که «اقتصاد رهنما» رویکرد جدید این سازمان در دولت سیزدهم است، افزود: ما به دنبال رفاه برای جامعه ایثارگران هستیم، اختصاص بخشی از سهام شرکت ها به سه د هک پایین جامعه ایثارگری اختصاص می یابد.

مدیرعامل سازمان اقتصادی گفت: ما نمی توانیم قبول کنیم که جانبازان مشکل داشته باشند و عده ای در این سازمان حقوق 80 میلیون تومانی بگیرند.

وی ادامه داد: برای بهبود وضعیت دندان ایثارگران و بیماران قطع نخاعی شرایطی را فراهم کردیم که در گذشته چنین امکاناتی نبود اصلا مدیریت قبلی خودشان را متعلق به بنیاد نمی دانستند.

به گفته این مسئول 40 میلیارد تومان برای اختصاص تشک ویژه برای جانبازان اختصاص داده شده که در دولت قبلی با وجود قول های فراوان این شرایط برایشان فراهم نشده بود.

فخاریان تاکید کرد علاوه بر اینکه رفاه را برای جانبازان و خا نواده شهدا و پرسنل فراهم می‌کنیم، به دنبال هوشمند‌سازی مدیریت هستیم، اکنون سیستم مالی هوشمند شده و تمام حقوق‌ها رصد می‌شوند.

وی ادامه داد: دهه فجر سیستم هوشمند مالی راه‌اندازی می‌شود و همه حقوق‌های ما قابل رویت خواهد بود و به مسئولان ارشد کشوری حق دسترسی خواهیم داد و صورت های مالی را هم افشا خواهیم کرد.
 

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان اقتصادی کوثر جامعه ایثارگران میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در جلسه وبیناری با فرمانداران که به محوریت حذف مجوزهای کاغذی برگزار شد، اظهار داشت: در نظام بروکراتیک ارتباطات انسانی و کاغذ منشأ فساد هستند که با حذف آن‌ها و توسعه سامانه‌های الکترونیک گلایه مهم مردم از فساد نیز رفع می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم شفاف سازی در تمام ابعاد تجاری، مالی و تخصیص یارانه‌های دولتی، افزود: تاکید دارم نباید محدودیت‌ها باعث زیان فعالان واقعی حوزه بازار و اقتصاد شود و یکی از موارد ساماندهی شناسایی ایشان از طریق درگاه‌های الکترونیک است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه هرمزگان اولین استان ایجاد کننده واحد مبارزه با پول شویی در کشور بوده، گفت: سال گذشته با جدیت شفاف سازی را آغاز کرده‌ایم در حوزه‌های مختلف، از انتقال پروانه‌های مالیاتی، کارت‌های بازرگانی و حساب‌های بانکی مجهول تا بازپس‌گیری چندصد قطعه زمین واگذارشده برای انجام فعالیت اقتصادی که هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده بودند.

دوستی ضمن بررسی آخرین آمار ثبت نام صنوف مختلف در درگاه ملی مجوزها در تمام شهرستان‌های استان، اظهار داشت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی تکلیف دارند وقت بگذارند تا جایگزینی پروانه کسب الکترونیک به طور کامل انجام و تا فرصت ۲۵ اردیبهشت ماه همه اصناف شناسه یکتا دریافت کنند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان افزود: باید میان فعالین اقتصادی واقعی و غیر واقعی تفکیک ایجاد شود و حمایت‌ها بویژه در راستای تحقق شعار سال به فعالان واقعی اختصاص داده شود که این مسئله با ثبت نام صنوف در درگاه ملی مجوزها تسریع خواهد شد.

کد خبر 6090278

دیگر خبرها

  • روزگار به نام کارگر شد و به کام کارگر نشد
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • چرا اوضاع مالی اهل علم خوب نیست؟
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است