Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معارفه “لطف اله نکویی” به عنوان مدیرعامل و “علی اسکندری” به عنوان سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه آسماری با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت برگزار شد. در این جلسه بهزاد ایثاری رییس هیات مدیره شرکت با بیان این که بیمه آسماری اکنون شرایط مطلوبی را در بازار بیمه تجربه می‌کند، گفت:

“خوشبختانه با برگزاری موفق مجمع سالیانه و افزایش سرمایه‌ای که صورت خواهد گرفت، نقش شرکت بیمه آسماری در صنعت بیمه پررنگ‌تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بدنه کارشناسی قوی در کنار راهبران باتجربه، شرکت بیمه آسماری را به یکی از توانمندترین شرکت‌ها در حوزه‌های تخصصی تبدیل کرده و امیدواریم با تغییر مدیریتی صورت گرفته، سرعت پیشرفت شرکت بیش از پیش افزایش یابد.

او همچنین در این مراسم از زحمات و تلاش‌های ارزنده‌ی “صدیقه بهرام زاده” و “آیت کریمی” تقدیر و تشکر و برای لطف اله نکویی و علی اسکندری آرزوی موفقیت کرد.

مدیران و معاونان شرکت بیمه آسماری حاضر در جلسه نیز در سخنانی با آرزوی موفقیت برای مدیرعامل و معاون فنی جدید، از هیات مدیره برای این انتصاب‌ها قدردانی کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 شرکت بیمه آسماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس