Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عطاءالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران درباره آخرین وضعیت پایگاه اطفای حریق در میانکاله، اظهار کرد: اقدامات لازم در ارتباط با احداث این پایگاه انجام شده و تجهیزات نیز برخی خریداری و برخی در حال خرید است.

وی با اشاره به افتتاح از مرکز اطفای حریق در میانکاله پایان شهریور ماه امسال، افزود: تجهیزات لجستیکی شامل ۴دستگاه تراکتور،  یک دستگاه لودر برای توسعه شبکه اطفای حریق،  چند دستگاه پمپ اب،  تجهیزات و البسه اطفای حریق،  یک دستگاه پهپاد برای پایش هوایی و سایر خریداری شده و درحال انتقال و تکمیل شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران اضافه کرد: اقدامات مربوط به ایستگاه پایش کمی کیفی آب تالاب داریم که قرارداد بسته شده تا پایان هفته آینده نصب می‌شود.

به گزارش فارس، حریق‌های سریالی در میانکاله مشکلات متعددی حتی برای حیات وحش درپی داشت که امیدواریم با احداث این مرکز برای همیشه بتوان به این مشکلات پایان دهیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران آتش سوزی تالاب میانکاله مرکز اطفای حریق استان مازندران اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز

جمعی از خبرنگاران و مدیران دستگاه های اجرای استان فارس در شامگاه روز شنبه از روند اجرایی خط ۲ مترو و دستگاه حفاری تونل مترو در ایستگاه بلوار آزادی شهرستان شیراز بازدید کردند . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076068 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد