Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام هفت تیم عملیاتی برای امدادرسانی به سرنشینان اتوبوس واژگون شده در محور سه راهی هفتکل خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امیر عباس نجفی امروز هفتم شهریور ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این حادثه در ساعت های ابتدایی بامداد امروز و در محور مواصلاتی سه راهی هفتکل بین غیزانیههای بزرگ و کوچک اتفاق افتاد که بلافاصله پس از دریافت خبر در ساعت ۲:۳۹ دقیقه از سوی مرکز اورژانس، هفت تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایگاههای عملیاتی هفتکل، اهواز و رامهرمز به همراه تیم واکنش سریع این جمعیت با به کارگیری چهار دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودروی ست نجات به محل اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: عملیات امداد و نجات با همکاری عوامل امدادی به سرعت در حال انجام است و تا کنون ۲۸ مصدوم امدادرسانی و از طریق آمبولانس های هلال‌احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان، افزود: ۶ مصدوم نیز با تلاش نجاتگران هلال احمر و با استفاده از تجهیزهای نجات، رهاسازی شدند.

نجفی در پایان از ضرورت توجه رانندگان به توصیه های امدادی به ویژه رانندگی شب هنگام، تاکید کرد: پرهیز از رانندگی با شرایط خواب آلودگی، رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی می تواند در کاهش تصادف ها و آسیب های ناشی از آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

/انتهای پیام

 

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز حادثه هفتکل غیزانیه اورژانس تیم امداد نجات جمعیت هلال احمر پایگاه اهواز رامهرمز آمبولانس مصدوم امدادرسانی رانندگان اتوبوس مصدوم واژگونی جمعیت هلال احمر خوزستان برنا خوزستان غیزانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته،۱۸ استان کشور تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۷۸ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۹۳۶ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۶۳ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۶۹ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت و ۷۰ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

محمودی تصریح کرد: هزار و ۱۳۷ کیلوگرم نایلون، ۴۹۳ تخته پتو، ۳۱۷تخته موکت و ۱۷۳ بسته غذایی، ۲۸۰ قوطی کنسروجات و ۱۵ دستگاه چادر امدادی توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۲تیم عملیاتی متشکل ۴۰۸نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت