Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@18:18:36 GMT

آغاز به کار پروژه ۲۲۴ واحدی فرزندان شهدا در زنجان

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۴۲۲۰

آغاز به کار پروژه ۲۲۴ واحدی فرزندان شهدا در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: تا سال آینده در حدود ۱۴۰۰ باب منزل مسکونی در اختیار ایثارگران به طور مسکن ملی و یا با مشارکت بنیاد شهید قرار خواهد گرفت.

امیرعلی نیک‌بخش در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت با بیان اینکه در استان زنجان‌ ۱۲۱ شهید دولت داریم، اظهار کرد: حدود ۲۰۰ گلزار شهید ناتمام در استان وجود دارد و میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای ساماندهی گلزار شهدا ۳ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از اوایل امسال حدود ۵۰ گلزار مطهر شهدا ساماندهی شده و ساماندهی ۱۵۰ گلزار دیگر نیز تا پایان شهریور سال آینده به اتمام خواهد رسید.

نیک‌بخش با اشاره به انجام تفاهم‌نامه مسکن ایثارگران، ادامه داد: تا سال آینده در حدود ۱۴۰۰ باب منزل مسکونی در اختیار ایثارگران به طور مسکن ملی و یا با مشارکت بنیاد شهید قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است پروژه ۲۲۴ واحدی فرزندان شهدا نیز همزمان با هفته دولت شروع به کار کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه تکمیل مجموعه توانبخشی و ورزشی ایثار از مصوبات سفر رئیس‌جمهور بود، خاطرنشان کرد: در این مجموعه حدود هفت سال بود که هیچ اقدامی صورت نگرفته بود و مجدداً از امسال شروع به کار شده است. این مجموعه در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت کار دارد و ۲۵ درصد باقی مانده نیز تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان طرح مسکن ملی فرزندان شاهد و ایثارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به عدم وجود دوربرگردان‌های غیرهمسطح در طول مسیر ۱۱ کیلومتری بزرگراه شهید چمران (حدفاصل پل پارک وی تا تونل توحید)، از تلاش برای احداث ۲ دوربرگردان غیرهمسطح در این بزرگراه خبر داد و گفت: در حالی که احداث دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران از سال گذشته آغاز شده، تلاش برای اجرای دوربرگردان شمال به شمال نیز از فروردین‌ماه امسال وارد مرحله اجرایی شده است.

صداقتی در تشریح مشخصات فنی پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران، خاطرنشان کرد: این پروژه شامل احداث یک دستگاه پل دوربرگردان به طول ۹۰ متر (۲۹۰ متر با احتساب شیب راهه) و عرض متوسط ۶ متر است. ضمن اینکه اصلاحات هندسی معبر به طول ۱۵۰ متر و اجرای شبکه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی از سایر بخش‌های این پروژه به شمار می‌آید.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، کاهش ۷.۵ کیلومتری پیمایش‌های اضافی در مسیر بزرگراه شهید چمران، کاهش زمان سفر و مصرف سوخت را از مهمترین تأثیرات اجرای پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران خواند و ابراز امیدواری کرد عملیات احداث این پروژه راهگشای عمرانی تا پایان سال به سرانجام برسد.

کد خبر 6097943 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان