Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مجتبی دائی دائی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به عملکرد یکساله دولت در حوزه مهندسی و ساخت گفت: اجرای بهسازی، تعریض و احداث باند دوم در بیش از ۳۰ کیلومتر در محور‌های بوئین زهرا - دانسفهان - سه‌راهی رحیم‌آباد، سه‌راهی شامی‌شاپ - اک، آوج - رزن، سه‌راهی سلطانیه - ابهر - تاکستان (تقاطع فارسجین) با وجود محدودیت‌های اعتباری در حال پیگیری و انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دائی دائی افزود: احداث راه اصلی تاکستان - آقچه کند - نیکویه به طول شش کیلومتر و احداث راه اصلی نهاوند - ضیاءآباد - آبترش در دست مطالعه، طراحی و اجرای عملیات عمرانی است.

وی به تکمیل پل رجایی دشت و احداث پل زیرگذر حصار خروان اشاره کرد و گفت: اجرای تابلو و علائم و همچنین روشنایی تقاطع غیرهمسطح محور ضیاآباد با آزادراه قزوین زنجان هم در دست انجام است.

دائی دائی ادامه داد: درباره احداث ساختمان‌های دولتی و خدمات روبنایی در استان گفت: احداث و تکمیل ساختمان‌های دولتی (مصلی تاکستان، فرمانداری آوج و مجتمع فرهنگی دینی الوند) و احداث و تکمیل خدمات روبنایی در مهرگان (کلانتری، بازارچه مهرگان و مسجد جواد الائمه) از دیگر اقدامات دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در پایان به بهسازی معابر بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا (ولیعصر و طالقانی)، آبیک (محله فردوس) و اقبالیه نیز اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی بزرگراه احداث بهسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان

عملیات ساخت پیاده‌راه در خیابان باباطاهر همدان که جزو طرح‌های مصوبه طرح جامع شهری همدان بوده است امروز با حضور مسئولان و مردم آغاز شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077171 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان