Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در مورد آخرین اقدامات ستاد اربعین استان اظهار داشت: بیشترین تمرکز تهران در شهر نجف و صحن حضرت زهرا (س) است که روزانه بیش از ۷۰ هزار وعده غذایی بین زائرین امام حسین (ع) توزیع می‌شود.

وی با اشاره به استقرار چندین موکب و محل در اطراف مجموعه صحن حضرت زهرا (س) افزود: پشتیبانی از مواکب استان هم در دستورکار قرار گرفته و هر موکبی که مراجعه کرده برنج، روغن و اقلام دولتی در اختیارشان قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران بیان کرد: مجموعه‌های مختلف صنعتی و خصوصی استان هم برای برگزاری باشکوه این مراسم کمک می‌کنند، ضمن اینکه شهرستان‌های استان نیز با موکب‌های مختلف در مسیرها پیاده روی اربعین مسئولیت پر افتخار پذیرایی از زوار سید الشهدا (ع) را بر عهده دارند.

منصوری با اشاره به حضور استان تهران در کربلا جهت خدمت رسانی گفت: دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه و دیگر دستگاه‌ها نیز برای برگزاری مطلوب این مراسم کمک می‌کنند، شهرداری‌ها به ویژه شهرداری تهران هم فعالیت‌های گسترده ای را شروع کرده اند و در مجموع استان تهران سهم قابل توجهی در پذیرایی از زائرین دارد.

وی با اشاره به اقدامات استان تهران در مرز مهران خاطرنشان کرد: تهران معین مهران در زمینه ارسال اقلام، کمک نقدی و ارسال ادوات و تجهیزات است.

استاندار تهران عنوان کرد: مراسم جاماندگان اربعین هم مثل چند ساله گذشته در سطح شهر تهران و شهرستان‌ها انجام می‌شود که متولی برگزاری این مراسم سپاه محمد رسول الله (ص)، شهرداری تهران و سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی هستند.

کد خبر 5576050

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن منصوری استانداری تهران اربعین 1401 هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی افتتاح طرح عمرانی اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا قزوین گناوه اردبیل استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده عصر یکشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد، از استقبال خوب مردم نسبت به برگزاری این اردوها خبر داد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا مدتی در برگزاری اردوی راهیان نور وقفه ایجاد شده بود که خوشبختانه پس از پایان همه گیری، شاهد برگزاری این اردوها هستیم.

حسن زاده گفت: راهیان نور در سال گذشته در حوزه غرب، جنوب غرب و راهیان پیشرفت برگزار و طی آن ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف از جمله اهالی محلات و دانش آموزان در این اردو شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6091457

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد