Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:46:50 GMT

موکب‌های کاشان در بحران‌ها کنار مردم ایران هستند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۴۴۹۰

موکب‌های کاشان در بحران‌ها کنار مردم ایران هستند

رضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و جنب و جوش مردم و مواکب حسینی برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از ۱۷ سال پیش که تشکیل شد از همان زمان این ستاد در کاشان نیز شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه حضور ما در عتبات عالیات برای ارائه خدمات باید جدی باشد، ابراز داشت: مواکب به خصوص مواکب کاشان علاوه بر خدمت رسانی در ایام راهپیمایی اربعین حسینی در هنگام بحران‌ها نیز در کنار مردم ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شمال استان اصفهان با اشاره به بحران‌های چند سال اخیر در کشور تصریح کرد: مواکب کاشان در تمام این بحران‌ها مثل سیل گلستان، خوزستان، لرستان و زلزله کرمانشاه با تمام قوا مشغول ارائه خدمت بودند.

وی با بیان اینکه مواکب کاشان در بحران شیل گلستان در مدت ۳۸ روز بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال از کمک‌های خیرین و مردم را در قالب نقدی و غیرنقدی برای سیل زدگان گلستان کمک کردند، گفت: این نشان از مسئولیت اجتماعی مواکب است که خدمت به مردم را به عنوان یک باور پذیرفته‌اند.

کاظمی با اشاره به اینکه در منطقه شمال استان اصفهان ۴۰ موکب برای خدمت به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین حسینی مجوز دارند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۷ موکب در کاشان و بقیه مربوط به دیگر شهرستان‌های منطقه هستند.

وی یکی از مهمترین مشکلات مواکب را در سال جاری تهیه آرد و برنج دانست و تاکید کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مربوطه شاهد رفع تهیه این اقلام ضروری برای مواکب منطقه کاشان باشیم.

کد خبر 5576055

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد بازسازی عتبات عالیات موکب های حسینی کاشان هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی افتتاح طرح عمرانی اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا قزوین گناوه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت فرش ۸ برابر صنعت پتروشیمی توان ارزآوری دارد

رئیس شرای نوآوری فرش ماشینی کاشان ضمن اشاره به ظرفیت فرش ماشینی گفت: صنعت فرش ۸ برابر صنعت پتروشیمی توان ارزآوری دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، منصور دیاری بعد از ظهر امروز در هشتمین همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران ضمن اشاره به ظرفیت تولید فرش ماشینی کشور اظهار داشت: منطقه کاشان و آران و بیدگل با 850 واحد تولیدی بزرگ‌ترین مرکز تولید و صادرات فرش ماشینی کشور محسوب می‌شود.

وی جایگاه ایران در صادرات فرش ماشینی در جهان را بین پنجم تا هشتم دنیا دانست و افزود: توان ارزآوری صنعت فرش ماشینی 3 هزار و 880 دلار در هر تن بوده به نحوی که 8.3 برابر صنعت پتروشیمی ایران با 467 دلار در هر تن است.

رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی کاشان ضمن اشاره به تحلیلی از آمار حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های بین‌المللی فرش ماشینی ابراز داشت: متوسط حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های خارجی طی 30 سال گذشته 10 حضور بوده است و متاسفانه 95 درصد شرکت‌های فرش ماشینی از حضور در نمایشگاه‌های خارجی محروم بودند.

محمود تولایی نیز در هشتمین همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران ضمن اشاره به سابقه تولید فرش ماشینی در منطقه کاشان اظهار داشت: شرایط بازار فعلی فرش ماشینی یک شرایط سخت است و مسیر صادرات یکی از راهکارهای موثر لز برون‌رفت این شرایط است.

وی با بیان اینکه نظام‌های پولی و مالی ما باید بر اساس نظام‌های جهانی باشد، افزود: از سال گذشته نرخ استهلاک سرمایه‌گذاری بر سرمایه‌گذاری پیشی گرفته است در حالی که نساجی یک صنعت مهم در کشور و حوزه فرش ماشینی است.

رشد 11 درصدی صادرات فرش ماشینی ایران در نیمه نخست سال

رئیس اتحادیه ملی تولیدکنندگان فرش ماشینی با بیان اینکه بازسازی و نوسازی حوزه فرش ماشینی به صورت بومی انجام می‌شود، ابراز داشت: خوشبختانه نگاه به بیرون در حوزه فرش ماشینی وجود دارد و اگر بازار داخلی اشباع شده باشد نگاه به صادرات وجود دارد.

انتهای پیام/801

 

دیگر خبرها

  • ۵ هزار میلیارد تومان در حوزه راه‌های ایلام هزینه شد
  • صنعت فرش ۸ برابر صنعت پتروشیمی توان ارزآوری دارد
  • حمایت از حقوق بین‌المللی بشردوستانه برای تضمین سلامت همه مردم
  • همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران آغاز شد
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد