Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:59:15 GMT

ضرورت استقرار تصفیه خانه در منطقه ویژه اقتصادی پیام

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۴۵۸۹

ضرورت استقرار تصفیه خانه در منطقه ویژه اقتصادی پیام

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام قابلیت‌های فراوانی دارد و باید بیش از پیش در راستای توسعه و ارتقا این مجموعه اهتمام داشته باشیم و تمامی ظرفیت‌ها را مورد بهره برداری قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، مجتبی عبداللهی در نشست با فعالان اقتصادی مجموعه پیام که روز دوشنبه هفتم شهریور همزمان با ششمین روز از هفته دولت برگزار شد، با بیان اینکه البرز در آینده نزدیک در حوزه دانش بنیان ها و شتاب دهنده ها با تحول بزرگی رو به رو خواهد شد، افزود: پیشرفت و ارتقا در حوزه های مختلف، در سایه تلاش های شبانه روزی، اتحاد و انسجام مجموعه مدیران خرد و کلان کشور تصور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردمی بودن، توجه به رشد اقتصادی دانش بنیان و گسترش تعاملات و روابط خارجی از جمله ویژگی‌های بارز دولت محترم سیزدهم است.

عبداللهی گفت: پیرو چنین رویکرد و سیاستی، استان البرز نیز گام‌هایی اساسی برای توسعه همه جانبه برداشته است.

وی افزود: حل مسائل و موضوعات مراکز صنعتی را به صورت مداوم و مستمر در دستور کار داریم و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از جمله جلساتی است که بی وقفه در جریان است.

عبداللهی گفت: در سفر رییس جمهور محترم به استان بیش از ۱۷۸ توافق با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان مصوب شد که با تحقق آن شاهد رشد چشمگیری در سرانه ها و ارتقا زیرساخت های عقب مانده استان خواهیم بود.

وی افزود: با تاسی از دولت محترم و بویژه رییس جمهور محترم که در مدت زمان کوتاهی تمامی استان های کشور را مورد رصد و بازدید میدانی قرار داده اند، با بطن جامعه ارتباط تنگاتنگی داریم و برای حل مسائل و مشکلات دیرینه، وارد عمل شده ایم.

استاندار البرز گفت: در این ایام گرامیداشت هفته دولت در استان البرز ۲۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و ۲ هزار و ۸۰۰ شغل، مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی پیام قابلیت های فراوانی دارد و باید بیش از پیش در راستای توسعه و ارتقا این مجموعه اهتمام داشته باشیم و تمامی ظرفیت ها را مورد بهره برداری قرار دهیم.

عبداللهی گفت: در راستای ارتقا زیرساخت های لازم برای فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این مجموعه با همراهی فعالان اقتصادی اقدامات لازم صورت می گیرد.

وی افزود: راه اندازی تصفیه خانه و تحقق بازچرخانی آب در پیام ضرورت دارد.

استاندار البرز گفت: شهرداری های استان برای ساماندهی حلقه دره و راه اندازی زباله سوز، باید ورود کنند، البته محدودیت های اعتباری وجود دارد ولی می توان با تعامل و همفکری به نتایج مورد نظر رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مجتبی عبداللهی استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیریت کانون های خدمت رضوی البرز ویژه جشن های دهه کرامت

دریافت 108 MB

تصویربردار: مینا صدیقیان

کد خبر 6099680

دیگر خبرها

  • پیام جالب یک مستاجر به صاحب خانه اش | چرا فکر می‌کنی مقصر همه مشکلات اقتصادی‌ات من هستم؟ | ببینید
  • نشست خبری مدیریت کانون های خدمت رضوی البرز ویژه جشن های دهه کرامت
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌