Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه این دانشگاه پتانسیل‌های زیادی دارد که بتواند مشکلات صنعت را رفع کند، گفت: در دانشگاه تاکید داریم که ارتباطات ما منجر به خروجی‌های محصولی شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید رضا غفاریان در نشست انعقاد تفاهم نامه میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت سیمان کردستان گفت: برنامه داریم با زیر مجموعه‌های شرکت غدیر ارتباط نظامند داشته باشیم و در این راستا با هلدینگ غدیر برنامه ریزی جامعی صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای برقراری ارتباط مناسب بین دانشگاه و زیر مجموعه‌های هلدینگ غدیر یک ساختار کارگزاری به نام تیتانیوم توسط مجموعه غدیر در دانشگاه ایجاد شد تا ارتباط با دانشگاه تسهیل شود و بعد از آن شتاب دهنده و صندوق این مجموعه نیز در دانشگاه استقرار پیدا کردند.


معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: اکنون کل مجموعه اکو سیستم تسهیل گری و شتابگری غدیر در برج فناوری شماره ۲ دانشگاه صنعتی امیرکبیر مستقر است.


غفاریان عنوان کرد: انعقاد این تفاهمنامه و تعمیق ارتباط خوب بین دانشگاه و شرکت سیمان کردستان بنوبه خود می‌تواند گامی در راستای تحقق عملی ارتباط بین ما و هلدینگ غدیر لحاظ شود.


وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر پتانسیل‌های زیادی دارد که بتواند مشکلات صنعت را رفع کند، اظهارداشت: در دانشگاه تاکید داریم که ارتباطات ما منجر به خروجی‌های محصولی شود.


معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: دردانشگاه برنامه داریم اگر به یک حیطه کاری رسیدیم که به نفع کشور است، تمرکز بیشتری در آن زمینه ایجادکنیم تا ازاین طریق بتوانیم محصولات با کیفیت بیشتری را در اختیار صنایع بگذاریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر تفاهم نامه هلدینگ غدیر تحقق علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست | خواستار ورود دو کشور به عنوان ضامن توافق شدیم

به گزارش همشهری آنلاین حسام بدران، از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی گفت که این جنبش در مساله مذاکرات با جدیت تعامل می‌کند و خواهان رسیدن به توافقی است که به رنج و مشکلات مردم فلسطین پایان دهد.

وی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره خاطرنشان کرد: نتانیاهو و کابینه تندرو او به طور عامدانه از رسیدن به توافق آتش‌بس ممانعت می‌کنند. محاسبات نتانیاهو با امور شخصی وی و آینده‌ سیاسی‌اش مرتبط است و به رسیدن به توافق اهمیت نمی‌دهد.

این عضو ارشد حماس افزود: آنچه در این دور از مذاکرات قاهره به ما پیشنهاد شد بهتر از پیشنهادت قبلی است.

بدران تاکید کرد: با دولت آمریکا ارتباط مستقیم نداریم بلکه از طریق واسطه‌ها با آن در ارتباط هستیم. دولت آمریکا بیطرف نیست بلکه در جنگ علیه ملت ما شریک است.

وی در بخش دیگری گفت: ما خواستار ورود ترکیه و روسیه به عنوان ضامن هرگونه توافق با رژیم اسرائیل شدیم.

رسانه‌های صهیونیستی ساعاتی پیش جزئیات پیشنهاد آتش بس پیشنهاد شده به جنبش حماس را منتشر کردند.

آن‌ها اعلام کردند که این توافق سه مرحله‌ای و ۱۲۴ روزه است.

در آخرین جزئیات مربوط به مذاکرات قاهره برای تبادل اسیران و آتش‌بس در غزه رسانه‌های مصری تاکید کردند پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات بر سر آتش‌بس و توافق تبادل اسیران در نوار غزه حاصل شده است.

پیش از این کانال خبری قاهره به نقل از یک منبع بلندپایه گزارش داد که هیئت امنیتی مصر که در روند مذاکرات اسرائیل و حماس میانجی‌گری می‌کرد در مورد بسیاری از موارد اختلاف نظر به یک چارچوب توافقی دست یافته است.

کد خبر 849218 برچسب‌ها خبر ویژه فلسطین فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست | خواستار ورود دو کشور به عنوان ضامن توافق شدیم
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم