Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی روز دوشنبه  در نشست با فعالان اقتصادی مجموعه پیام  استان البرز که همزمان با ششمین روز از هفته دولت برگزار شدبا بیان اینکه البرز در آینده نزدیک در حوزه دانش بنیان ها و شتاب دهنده ها با تحول بزرگی رو به رو خواهد شد، افزود: پیشرفت و ارتقا در حوزه های مختلف، در سایه تلاش های شبانه روزی، اتحاد و انسجام مجموعه مدیران خرد و کلان کشور تصور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مردمی بودن، توجه به رشد اقتصادی دانش بنیان و گسترش تعاملات و روابط خارجی از جمله ویژگی های بارز دولت محترم سیزدهم است.
عبداللهی گفت: پیرو چنین رویکرد و سیاستی، استان البرز نیز گام هایی اساسی برای توسعه همه جانبه برداشته است ؛ حل مسایل و موضوعات مراکز صنعتی را به صورت مداوم و مستمر در دستور کار داریم و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از جمله جلساتی است که بی وقفه در جریان است.
استاندار البرز بیان داشت: در سفر رییس جمهور به استان  البرز بیش از ۱۷۸ توافق با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان مصوب شد که با تحقق آن شاهد رشد چشمگیری در سرانه ها و ارتقای زیرساخت های عقب مانده استان خواهیم بود.
وی افزود: با تاسی از دولت  و به ویژه رییس جمهور  که در مدت زمان کوتاهی تمام استان های کشور را مورد رصد و بازدید میدانی قرار داده اند، با بطن جامعه ارتباط تنگاتنگی داریم و برای حل مسائل و مشکلات دیرینه، وارد عمل شده ایم.
استاندار البرز گفت: در این ایام گرامیداشت هفته دولت در استان البرز ۲۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و ۲ هزار و ۸۰۰ شغل، مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی پیام قابلیت های فراوانی دارد و باید بیش از پیش در راستای توسعه و ارتقا این مجموعه اهتمام داشته باشیم و تمامی ظرفیت ها را مورد بهره برداری قرار دهیم.
عبداللهی گفت: در راستای ارتقا زیرساخت های لازم برای فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این مجموعه با همراهی فعالان اقتصادی اقدامات لازم صورت می گیرد.
وی تاکید کرد: راه اندازی تصفیه خانه و تحقق بازچرخانی آب در پیام ضرورت دارد.
استاندار البرز گفت: شهرداری های استان برای ساماندهی حلقه دره و راه اندازی زباله سوز، باید ورود کنند، البته محدودیت های اعتباری وجود دارد ولی می توان با تعامل و همفکری به نتایج مورد نظر رسید.

برچسب‌ها مجتبی عبداللهی منطقه ویژه اقتصادی پیام اشتغال زایی استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجتبی عبداللهی منطقه ویژه اقتصادی پیام اشتغال زایی مجتبی عبداللهی منطقه ویژه اقتصادی پیام اشتغال زایی استانداری البرز استاندار البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ (عنکبوت ۶٩)

نعمت خدمتگزارى را و توان خدمتگزارى را که خداى متعال به شما هدیه کرده است، قدر بدانید؛ خدا را شکر کنید؛ افزایش این گنجینه‌ى معنوى را از خدا بخواهید. (مقام معظم رهبری)

بسیج سازندگی از ابتدای تشکیل خود به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) تا به امروز به عنوان الگویی از خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه شناخته می‌شود.

 مجموعه اقدامات هدفمند و جهادگونه بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم خوش درخشیده و از طریق به‌کارگرفتن ظرفیت‌ها و استعداد‌های درونی کشور و بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی بسیار موثر بوده است.

ویژگی ممتاز بسیج سازندگی اتکا به مردمی است که با ایمان به اسلام و ولایت فقیه همواره وجود خود را بر محور ولایت معنا می‌کنند.

وجه دیگر بسیج سازندگی حضور جهادگران در جبهه نبرد اقتصادی است؛ بسیجیانی که در جهادی دیگر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) وارد عرصه تولید و اشتغال‌زایی شدند تا در جنگ نابرابر اقتصادی که دشمنان نظام و انقلاب برای به زانودرآوردن ملت شریف ایران علم کردند جانانه مقابله کنند.

بدون شک، بسیج سازندگی در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری فرموده اند، سرمشقی دیگر برای افزودن بر دامنه مجاهدات خود یافته و با تمام توان نرم افزاری و سخت افزاری خود، برای تحقق درخشان این خواسته «ولی امر مسلمین» تلاش خود را مخلصانه معطوف خواهد نمود.

اینجانب از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه به‌ویژه مجاهدت‌های جهادگران ولایتمدار لرستان که در عرصه‌های مختلف سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم برمی‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، امیدوارم در ادامه فعالیت‌های خود در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، گام‌های بزرگتر و پر افتخارتری بردارند و با برنامه‌ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بی‌نظیر استان لرستان در مأموریت‌های محوله، راه‌های رسیدن به توسعه استان را کوتاه‌تر نمایند، توفیق روزافزونتان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • کمک به تسهیل تامین مالی تولید با برات الکترونیکی 
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد