Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته دولت سردخانه ۲۰ هزار تنی و انبار ۴۰ هزار تنی شهرستان دهگلان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  پیمان اسکندری در مراسم افتتاح این پروژه سردخانه و انبار اظهار داشت: این سردخانه و انبار با ظرفیت اشتغال ۵۰ نفر افتتاح به منظور ارتقای سطح کیفی فروش و نگهداری محصولات کشاورزی و باغبانی احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به رشد مثبت احداث سردخانه های شهرستان دهگلان گفت: در حال حاضر ۱۴ سردخانه با ظرفیت ۴۰ هزار و ۴۰۰ تن و اشتغال ۸۴ نفر فعال است.

اسکندری همچنین در خصوص انبار های این شهرستان افزود: لازم به ذکر است ۶ انبار ذخیره سازی مواد غذایی با ظرفیت ۴۹ هزار و ۲۵۰ تن با اشتغالزایی ۵۰ نفر ۳۲۰ میلیارد ریال از اعتبار این پروژه توسط بانک کشاورزی تامین شده است. شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با تاکید بر همکاری بانک کشاورزی در خصوص پرداخت تسهیلات افزود: ۳۲۰ میلیارد ریال از اعتبار این پروژه توسط بانک کشاورزی تامین شده است.

این پروژه کشت و صنعت مائده با حضور، دکتر  سجادی  وزیر ورزش و جوانان، مهندس دماوندی نزاد معاون  امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی و هئت همراه، آقای زارعی کوشا استاندار محترم  استان کردستان، آقای دکتر اسفندیاری مدیر کل صنایع تبدیلی وغذایی وزارت جهاد کشاورزی افتتاح شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار فینال تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد و میزبان قطعا سالن مسابقه را از تماشاگر پر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند