Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:44:31 GMT

آخرین مهلت ثبت مجوز آموزشگاه‌های آزاد هنری اعلام شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۵۰۷۵

آخرین مهلت ثبت مجوز آموزشگاه‌های آزاد هنری اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل این دفتربا اشاره به تازه ترین فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته در این مجموعه گفت: با توجه به اینکه موضوع ساماندهی و نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری در سراسر کشور در اولویت جدی این دفتر قرار دارد، در حال برنامه ریزی برای فراهم نمودن مقدمات این امر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر آموزش با تاکید بر اهمیت نظارت بر عملکرد مراکز آموزشی گفت: یکی از وظایف مهم این دفتر، نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی تابعه است که شامل آموزشگاه های آزاد هنری، مرکز آموزش های مهارتی کاردانش و هنرستان های هنرهای زیبا خواهد بود. ضمن اینکه تمامی آموزشگاه های دارای مجوز تا پایان مهر ۱۴۰۱ فرصت دارند تا اطلاعات خود را در سامانه آموزشگاه های آزاد هنری ثبت کنند.

اسماعیلی افزود: همه استادان و مربیان آموزشگاه های آزاد هنری فرصت دارند درخواست صدور کارت صلاحیت تدریس خود را تا پایان مهرماه در سامانه فوق ثبت نمایند. همچنین آموزشگاه های آزاد هنری می بایست گزارش های عملکرد گذشته ی آموزشگاه را تا پایان مهرماه ۱۴۰۱در این سامانه ثبت کنند و از این پس به صورت مستمر گزارش های سه ماهه خود را در سامانه ارائه نمایند.

اسماعیلی ادامه داد: متقاضیان تأسیس آموزشگاه آزاد هنری سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ که تاکنون مکان مناسب جهت راه اندازی آموزشگاه خود معرفی نکرده اند نیز حداکثر تا پایان مهر ۱۴۰۱ فرصت معرفی مکان آموزشگاه را در سامانه فوق دارند.

مدیر کل دفتر آموزش در خاتمه با بیان اینکه مهلت مقرر تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ بوده و تمدید نمی شود تاکید کرد : پس از پایان مهلت مقرر، درباره آموزشگاه هایی که در این خصوص اقدام ننموده اند تصمیمات قانونی اتخاذ خواهد شد.

کد خبر 5575996 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی ایرانی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدحسین اسماعیلی تئاتر ایران فیلم سینمایی هنرمندان تئاتر کارگردان تئاتر تئاتر شهر فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان بازیگر تئاتر سالن اصلی تئاتر شهر اسکار خارجی زبان محرم 1401 روایت محرم خانه سینما آموزشگاه های آزاد هنری تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، کارنامه اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ به همراه دفترچه راهنمای انتخاب رشته در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت منتشر شده اند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند تا پایان امروز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نیز در صورت تمایل به انتخاب رشته باید به سایت دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند. فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی جداگانه باید تکمیل شود.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6089703

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی قدیمی؛ ۱۷ روز دیگر
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی