Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌زمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور استاندار سمنان و برخی مدیران شهرستانی و همچنین معاون راهداری کشور تعدادی پروژه در بخش‌های مختلف به‌ویژه راه افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میامی، در شهرستان میامی امروز استاندار سمنان در نخستین برنامه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و پس از آن پروژه احداث باند دوم محور عباس آباد-کاهک به طول 25 کیلومتر با حضور معاون سازمان راهداری کشور افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح ساختمان اداری شرکت گاز شهرستان میامی، بازدید از بیمارستان 64 تختخوابی در حال ساخت امام رضا (ع) میامی، حضور در جلسه شورای اداری شهرستان و افتتاح هم‌زمان پروژه‌های اقتصادی و عمرانی و دیدار با خانواده شهید نوروزی برخی از برنامه‌های استاندار د ششمین روز از هفته دولت بود.

طاهرانپور سرپرست فرمانداری شهرستان میامی نیز در شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: امسال و در هفته دولت 63 پروژه با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد تومان افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال تعداد پروژه‌های افتتاحی هفته دولت نسبت به سال گذشته 240 درصد افزایش داشته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان میامی با اشاره به مصوبات سفر رئیس‌جمهور به میامی گفت: از محل سفر رئیس‌جمهور به استان برای شهرستان میامی بالغ بر 350 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

طاهرانپور با اشاره به برنامه‌ها برای افزایش مراکز گردشگری افزود: با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری انجام شده تا پایان امسال مراکز گردشگری شهرستان به 22 مورد می‌رسد.

وی تصریح کرد: امسال همچنین در هفته دولت 17 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان نیز در شهرستان میامی کلنگ زنی می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان میامی اضافه کرد: در زمینه تسهیلات اشتغال روستایی نیز 38 میلیارد تومان برای شهرستان میامی جذب شد.

دولت سیزدهم با شجاعت درصدد اصلاح اقتصاد کشور برآمد

حجت‌الاسلام‌ اصلانی امام‌جمعه بخش کالپوش نیز در شورای اداری با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در راستای جراحی اقتصادی گفت: اظهار داشت: دولت سیزدهم با شجاعت درصدد اصلاح اقتصاد کشور برآمد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این اقدامات دولت سیزدهم در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور ارزنده است افزود: بحمدالله این اقدامات رو به پیشرفت است.

امام‌جمعه بخش کالپوش با بیان اینکه دولت سیزدهم مجاهدانه در حال تلاش است گفت: خلوص نیت و تلاش مجاهدانه از دیگر ویژگی‌های ارزنده دولت آیت‌الله رئیسی است.

ششمین روز از هفته دولت در استان هرمزگان/ پل بیدان زیارتعلی بهره‌برداری رسیدتجارت خارجی غیرنفتی دولت سیزدهم به 109 میلیارد دلار رسیدششمین روز هفته دولت در قزوین / بهره‌برداری از 32 طرح هادی و کشاورزی در روستاها

حجت‌الاسلام‌ اصلانی بر ضرورت خدمت‌رسانی بیشتر به منطقه کالپوش و میامی تأکید کرد و گفت: شهرستان میامی و بخش کالپوش نیازمند توجه ویژه مسئولان‌ استان است.

انتهای پیام/363

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ششمین روز از هفته دولت میلیارد تومان شهرستان میامی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نوبخت شنبه شب در همایش تجلیل و تکریم شوراهای شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک روز ملی شوراها گفت: شوراهای اسلامی به عنوان بازوان دولت، با تکیه بر سه کلیدواژه توافق، عدالت و نظم اجتماعی نقش بسزایی در تصمیم گیری، تصمیم سازی، نظارت و هدایت بر قانون و در نتیجه تحقق گفتمان عمران در کرامت شهر دارند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با رشد، توسعه، پیشرفت منافات ندارد و نگاه اعتقادی ما مبنی بر اندیشه‌های امامین انقلاب، کارو تلاش جهادی بامکتب شهید سلیمانی است، افزود: شهرستان ساری دارای ۳هزارو ۲۴۸ کیلومتر مربع مساحت، ۵۰۴ هزار و ۲۹۸ نفر جمعیت ،۶ بخش، ۶ شهر، ۲۵۰ هزار هکتار منابع طبیعی و مرتع، ۸۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی، ۱۳ کیلومتر ساحل، ۴ شهرک و یک ناحیه صنعتی، بیش از ۹۰ هزار دانش آموز، ۱۷ مرکز دانشگاهی، ۶۲۱ مرکز آموزشی و ۴۷ هزار دانشجو است.

فرماندار شهرستان ساری ضمن قدردانی از تلاش‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ۱۱۰۰ عضو شورای شهر و روستا به دنبال پیشرفت، آبادانی و توسعه مرکز استان هستند.

وی از افتتاح و بهره‌برداری ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان سال گذشته در مرکز استان خبر داد و افزود: ۸۰۰ پروژه به ارزش دو هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان در طول دوسال گذشته در مرکز استان به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

محمدعلی نوبخت با تاکید بر اینکه مرکز استان مازندران به عنوان پیشانی استان نیازمند اعتبارات ملی جهت بالندگی است، گفت: ساری مرکز تحولات استان است؛ سال گذشته ۲۰۱ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۳۹ پروژه و ۴۱ دستگاه اختصاص یافت و انتظارداریم در برنامه‌ریزی‌ها به مرکز استان توجه ویژه شود.

وی با اعلام اینکه کنار گذر شمالی، جاده ساری _تاکام و ساخت نیروگاه زباله سوز نیازمند اعتبارات کلان است، ادامه داد: اگر استانداری مازندران قیر رایگان به مرکز استان تخصیص دهد تا پایان سال در راستای نهضت آسفالت خدمات رسانی اقدامات شایسته ای به ثمر می‌رسد.

فرماندار مرکز استان به موضوع مولدسازی در مرکز استان اشاره کرد و افزود: ۲۷ پلاژ در شهرستان ساری وجود که اگر یکی از این پلاژها مولد سازی شود بخشی از پروژه‌های نیمه تمام به پایان می‌رسد.

کد خبر 6090501

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار