Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تایید سازمان لیگ فوتبال ایران مجوز حضور تماشاگران برای بازی ملوان و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران بندرانزلی صادر و این مسابقه با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

جهانبخش آرمان عنوان کرد: پس از بازدید نماینده ویژه‌ سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و با مصوبه شورای تامین شهرستان بندرانزلی، مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی جهت دیدار ملوان و ذوب آهن صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران حدود ۲ ماه پیش ضمن بازدید از این ورزشگاه ۲۶ ایراد برای انجام بازی‌های خانگی ملوان در این ورزشگاه گرفتند که در صورت برطرف نشدن این ایرادها اجازه بازی در این ورزشگاه و حضور تماشاگران داده نمی‌شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: با این وجود پس از طرح این ایرادها به صورت شبانه روزی برای تکمیل، بازسازی و مرمت این ورزشگاه اقدام شد و ماحصل آن نیز موافقت سازمان لیگ فوتبال کشور مبنی بر برگزاری بازهای خانگی ملوان در ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی بود که بازی ملوان با استقلال نیز در این ورزشگاه اما بدون حضور تماشاگر انجام شد.

وی اضافه کرد: البته گیت بلیت فروشی و جایگاه طرفداران با مشکلاتی همراه بود که پس از برطرف شدن این مسائل، هم اینک مجوز حضور ۳۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه برای حضور تماشاگران صادر شده و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که هر ۲۶ ایراد برطرف شود.

آرمان خاطرنشان کرد: بلیت فروشی این دیدار نیز به زودی از طریق سامانه بلیت فروشی الکترونیک باشگاه ملوان انجام می‌شود که البته فقط ۳۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه بلیت فروشی می‌شود که امید است با تکمیل جایگاه طرفداران به زودی شاهد حضور حداکثری تماشاگران در بازی‌های خانگی ملوان باشیم.

تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه در هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

تا پایان هفته سوم این مسابقات، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با کسب سه امتیازر در رتبه یازدهم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب یک امتیاز در مکان انتهای جدول رده بندی ۱۶تیمی این دروه از رقابت‌ها قرار دارند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی ملوان بندر انزلی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی ملوان بندر انزلی گیلان سیروس قایقران بندرانزلی حضور تماشاگران سازمان لیگ بلیت فروشی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی