Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی بهزادفر اظهار داشت: پیش از این، با توجه به مستقر نبودن کانون ارزیابی در استان، کارکنان و مدیران برای انتصاب در پست های مدیران حرفه ای و برای اخذ گواهی صلاحیت شایستگی هی عمومی به یکی از کانون های مستقر در تهران و یا استان های دیگر مراجعه می کردند که این موضوع سبب اتلاف هزینه و زمان بسیاری می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی افزود: اکنون با پیگیری های انجام شده، مجوز کانون ارزیابی از سازمان اداری و استخدامی کشور دریافت شده و بر این اساس ارزیابی شایستگی مدیران در استان قابل انجام است.

وی تصریح کرد: مدیران برای انتصاب در پست های حرفه ای، باید در چهار سطح عملیاتی، پایه، میانی و ارشد مورد ارزیابی قرار گرفته و گواهی صلاحیت شایستگی های عمومی دریافت کنند که این ارزیابی ها در کانون های  ارزیابی مدیران انجام می شود.

بهزادفر گفت: رسالت اصلی کانون ارزیابی ارتقاء شایستگی مدیران، فراهم کردن ساز و کارهای مناسب برای شناسایی و توسعه ظرفیت ها، قابلیت ها و شایستگی های کارمندان مستعد احراز پست های مدیریت حرفه ای است علاوه بر آن، افزایش انگیزه کارشناسان و کارمندان توانمند از طریق ایجاد فضای رقابتی و عادلانه در انتخاب و انتصاب به پست های مدیریت حرفه ای از دیگر اهداف این کانون است.

وی با بیان اینکه شناسایی استعدادها و پتانسیل­ های افراد برای تربیت مدیران آینده، یکی از دغدغه­ های حوزه منابع و سرمایه های انسانی است افزود: ارتقای بهره ­وری نیروی انسانی، منوط به شناسایی افراد با استعداد و شناخت شایستگی­ های آنان در سازمان ها و به ­کارگیری صحیح شان در جای مناسب است.

بهزادفر گفت: افراد معرفی شده پس از بررسی داشتن شرایط شرکت در کانون ارزیابی، مورد ارزیابی قرار گرفته و برای افرادی که موفق به کسب حدنصاب می شوند، گواهینامه شایستگی عمومی مدیران حرفه ای صادر می شود. 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شایستگی تخصصی مدیران دستگاه های اجرایی توسط وزارتخانه و یا سازمان مرکزی متبوع انجام می شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صلاحيت ارزيابي مديران شايستگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد