Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از آماده باش دستگاه‌های خدماتی استان تهران برای برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست، حامد یزدی‌مهر در جلسه کمیته امداد و نجات ستاد اربعین استان تهران که پیش از ظهر امروز برگزار شد اظهار کرد: در جلسه‌ای که طی روز جاری برگزار شد نمایندگان از دستگاه‌های خدمات رسان استان تهران حاضر شدند و شرح وظایف و اقدامات دستگاه‌ها در خصوص اربعین حسینی را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدی مهر با تاکید بر اینکه دستگاه‌های خدمات رسان اعم از هلال احمر، راهداری و اورژانس برای ایام اربعین در حالت آماده باش هستند اظهار کرد: استانداری تهران با توجه به متولی بودن ستاد اربعین برای اینکه بتواند انجام وظیفه را به بهترین شکل ممکن داشته باشد نیازمند اطلاعاتی است که شامل اسامی داوطلبان اعزامی است. بر این اساس ستاد می‌تواند حمایت‌های حاکمیتی و حقوقی را به شایسته‌ترین شکل ممکن داشته باشد.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد که تعداد پایگاه‌هایی که در خارج و داخل کشور اعلام شود گفت: در صورت اعلام این اطلاعات ستاد اربعین می‌تواند در حوزه امداد و نجات برنامه‌های حمایتی را داشته باشد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران اظهارکرد: در برگزاری مراسم اربعین تجهیزاتی که توسط دستگاه‌ها به خارج از کشور ارسال می‌شود نیز باید هماهنگی‌های مقتضی صورت بگیرد که با توجه به این موضوع باید اطلاعات خروج این وسایل شکل بگیرد تا برای ورود به کشور مشکل وجود نداشته باشد.

یزدی مهر با بیان اینکه باید یک شبکه ارتباطی به واسطه هماهنگی و انسجام میان دستگاه‌ها ایجاد شود گفت: در این خصوص باید وظایف و نقش دستگاه‌ها از جمله هلال احمر، اورژانس، راهداری، آتش نشانی و... برای هم افزایی بیشتر مشخص باشد تا اهداف کارگروه و کمیته بر زمین نماند.

وی در پایان اظهار کرد: باید از زمان باقی مانده تا برگزاری مراسم اربعین استفاده کنیم. ستاد اربعین استان تهران در سه نقطه از جمله شهر مرزی مهران، شهر نجف در صحن حضرت زهرا و کربلا مستقر شده و خدمات به شایسته‌ترین شکل ممکن ارائه خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: اربعین 1401 ، مدیریت بحران ، هلال‌احمر ، اورژانس ، آتش‌نشانی ، راهداری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اربعین 1401 مدیریت بحران هلال احمر اورژانس آتش نشانی راهداری استان تهران ستاد اربعین دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیات امنای یادمان شهدای کربلای چهار (علقمه) درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان کربلای چهار برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای کربلای چهار گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارایه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زایران شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای عملیات کربلای چهار و قدردانی از زحمات خادمین و مسئولین این یادمان گفت: تمامی زیر ساخت‌های یادمان طبق طرح جامع یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور است و حل مشکلات اساسی یادمان‌ها برای ما اولویت دارد.

وی افزود: ستاد مرکزی در صدد پای کار آوردن تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها می‌باشد.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید محمدجواد ضیاییان معاون خادمین و خدمات زایران ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097309 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده