Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:19:52 GMT

قیمت خرید روسری مجلسی مشکی قزوین

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۵۴۵۰

قیمت خرید روسری مجلسی مشکی قزوین

در خرید روسری باید به موقعیت، شرایط و زمان و فصل استفاده از آن، دقت کنیم، مثلا روسری ای که در زمان فصول سرد استفاده و خریداری می شود، با روسری ای که در فصول گرم سال پرطرفدار و پرفروش است از نظر نوع و بافت پارچه کاملا با هم تفاوت دارند.

پارچه روسریها از نوع نخی، ابریشمی، گیپور، ساتن، حریر و ترکمنی و غیره می باشند که هر کدام در طرح و رنگهای چشم نواز و اندازه های مختلف تولید می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کدام از انواع پارچه های روسری نشان می دهد، که هر نوع، مناسب کدام محیط و زمان و فصل و همچنین مناسب کدام موقعیت اجتماعی می باشد.

روسریهای ابریشمی و ساتن در دسته روسری مجلسی قرار دارند که برای دریافت اطلاعات قیمت روسری مجلسی قزوین می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید، و یک درخشش خاص، برای استفاده در مجالس و مهمانیها دارند و سبب خوش استایلی و شیکپوشی بیشتر بانوی عزیز می شوند.

علاوه بر این، استفاده از گیپور و تور و استفاده از طرح و پارچه های ترک، در تولید یک روسری مجلسی حائز اهمیت است که در طرح و رنگهای فوق العاده شیکی تولید، و عرضه به مراکز فروش می شوند.

رنگ و طرح در روسری تنوع بالایی دارد و انتخاب هر رنگ و طرح کاملا سلیقه ای است، یک نفر رنگ مشکی را تکمیل کننده استایل خود و همخوانی با همه ی ست و پوششهای خود می داند و دیگری از هر رنگ تیره و روشن، با توجه به شرایط و مدل لباسهای خود، گزینه های مناسب را با هم ترکیب و استفاده و هر رنگ را با یک پوشش خود ست می کند.

روسری مجلسی مشکی

یکی از پوششهایی که در جامعه اسلامی ما خانمها از آن استفاده می کنند شال و روسری می باشد که در انواع ساده و طرحدار، معمولی و مجلسی و در رنگهای مشکی، سفید، صورتی آبی و غیره در بازار موجود است.

برای اینکه روسریهای شما عمر و دوام بیشتری داشته باشند و تا مدت زیادی بتوانید از آنها استفاده کنید باید نکاتی را برای نگهداری و شستشوی آنها در نظر بگیرید و رعایت کنید به عنوان مثال هیچگاه روسریها را نباید داخل ماشینهای لباسشویی بشوییم بلکه باید آنها را با آب ملایم و به صورت دستی آبکشی کنید و در هنگام شستن به هیچ عنوان چنگ نزنید.

از شوینده‌ هایی استفاده کنید که حاوی آنزیمهای قوی نباشند به دلیل اینکه به الیاف روسری مجلسی مشکی آسیب می رسانند و طول عمر آن را کم می کنند بلکه بهتر است از مواد شوینده ای استفاده کنید که حاوی  PH پایینی هستند.

نکته دیگری که برای نگهداری و حفظ روسری بسیار مهم است و باید به آن توجه کرد شیوه خشک کردن آن می باشد به هیچ عنوان روسریها را در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار ندهید، سعی کنید آنها را در سایه خشک کنید تا رنگ آنها تغییر نکند و بور یا کدر نشوند.

یکی از نکاتی که باعث می‌ شود روسری شما خوش ایست باشد یعنی خیلی خوب روی سر شما قرار بگیرد اتو کردن آن است اما در هنگام اتو کردن باید به این نکته توجه کنید که روسری را پشت و رو کنید و به هیچ عنوان اتو را به طور مستقیم روی روسری قرار ندهید.

خرید روسری مجلسی 

افرادی که قصد دارند روسری حریر مجلسی را با زیباترین طرحها و مدلها خریداری کنند، می توانند به معتبر ترین مراکز خرید روسری مجلسی مراجعه کنند و نمونه های مختلفی از این محصولات را مشاهده نمایند و اجناس خود را با کیفیت عالی تهیه نمایند چرا که این مراکز مدلها، طرحها، رنگها جنسها و ابعاد مختلف از روسری مجلسی را از تولید کنندگان آنها خریداری نموده و در دسترس مشتریان می گذارند.

بیشتر افرادی که اقدام  برای خرید روسری مجلسی می کنند به بسیاری از ویژگیهای آنها توجه زیادی می نمایند و البته برندهای معتبر تولید روسری مجلسی به تمامی ویژگیهای مد نظر مشتریان اهمیت داده اند و با استفاده از بهترین پارچه ها اقدام به تولید نمونه های درجه یک از روسری مجلسی نموده اند.

خریداران روسری مجلسی می توانند به روشهای مختلفی برای خرید این روسریها اقدام نمایند و محصولات خود را در طرحهای متنوع و زیبا، از نمایندگیهای فروش معتبر خریداری کنند چرا که در این نمایندگیها، بهترین نمونه از این محصولات از معتبرترین برندها به مشتریان عرضه می شوند.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها ایرنا رپرتاژ آگهی قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا رپرتاژ آگهی قزوین ایرنا رپرتاژ آگهی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!

به گزارش صدای ایران از ایسنا، فروردین امسال توقع مدنظر دلالان از بازار مسکن شهر تهران برآورده نشد. آن‌طور که واسطه‌های ملکی می‌گویند گروهی از متقاضیان سرمایه‌گذاری در بازار ملک که به شکل سنتی از نیمه دوم فروردین فعالیت خود را به منظور ارزیابی وضعیت این بازار آغاز می‌کنند با این برآورد که بازار مسکن در سال جاری ظرفیت رشد چندانی در مقایسه با بازار‌های رقیب ندارد از خرید ملک منصرف شدند.

در حال حاضر تقاضای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن کاهش محسوسی در مقایسه با سال‌های گذشته دارد. با این حال به گفته مشاوران املاک، عده‌ای از بخر و بفروش‌ها فایل‌های زیر قیمت را در مناطق شمالی تهران خریداری و با سود بیش از نرخ تورم، آپارتمان مدنظر را فایل می‌کنند.

تقاضای مصرفی خرید مسکن نیز پس از رشد‌هایی که از اواخر سال ۱۳۹۶ آغاز شد و ادامه یافت به نوعی از بازار حذف شده است. با این اوصاف به نظر می‌رسد بازار ملک در اردیبهشت کم‌رونق‌تر از مدت مشابه سال گذشته باشد.

دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!

فروردین سال گذشته تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی در پایتخت ۱۷۵۷ فقره بود. اردیبهشت نیز ۴۳۵۹ فقره خرید و فروش آپارتمان در تهران انجام شد. اسفند ۱۴۰۲ این تعداد ۶۱۷۹ فقره بود.

درخصوص قیمت نیز طبق اعلام بانک مرکزی، میانگین قیمت هر متر مربع مسکن شهر تهران در فروردین و اردیبهشت پارسال به ترتیب ۶۶.۴ میلیون و ۷۵.۳ میلیون تومان بود. این رقم تا پایان سال به ۸۱.۴ میلیون تومان رسید که در مقایسه با اسفند سال قبل از آن ۲۴.۸ درصد رشد یافت.



با توجه به تورم عمومی حدود ۴۰ درصد و رشد حدود ۲۴ درصدی قیمت مسکن در پایتخت ارزیابی کارشناسان و فعالان بازار مسکن این است که این بازار از ظرفیت لازم برای رشد برخوردار نیست.

یکی از مشاوران املاک فعال در منطقه ۱ تهران درخصوص وضعیت بازار ملک در اردیبهشت گفت: بازار مسکن بی‌مشتری است. با وجود آن‌که در مناطق شمالی تهران بعضا میزان افزایش قیمت آپارتمان با نرخ دلار سنجیده می‌شود امسال میزان رشد آن به اندازه بازار ارز نبوده است. قیمت‌های پیشنهادی تقریبا ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به اسفند بالا رفته، اما خریدار وجود ندارد.

وی افزود: در منطقه ۱ میزان خرید و فروش، قیمت را تعیین نمی‌کند بلکه دلالان به منطقه قیمت می‌دهند. یک سری سرمایه‌گذار، واحد‌ها را خریداری می‌کنند و اجاره هم نمی‌دهند. برای آن‌که مالیات خانه خالی مشمولشان نشود مثل ماشین، آپارتمان را با سند وکالتی واگذار می‌کنند. بخر و بفروش‌ها بین خودشان معامله می‌کنند ولی سند نمی‌زنند.

یکی از واسطه‌های ملکی در جنوب شرق تهران نیز گفت: با آمدن سال جدید، قیمت ملک مقداری تغییر کرد ولی تعداد مشتری تغییر چندانی نکرد. البته رکود به شدت پارسال نیست. در دفتر ما تقریبا هفته‌ای یک مبایعه‌نامه (خرید و فروش) امضا می‌شود، اما این‌طور نیست که بگوییم بازار رونق گرفته است. نرخ‌های اعلامی مالکان هم ۱۰ تا ۱۵ درصد تغییر کرده ولی هنوز تثبیت نشده است.

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!