Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت که با حضور وزیر آموزش و پرورش در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، افزود: هفته دولت فرصتی برای بازخوانی خدمات دولت است تا این خدمات برای مردم بازگو شود.

وی با تاکید بر اینکه کار جهادی در تمامی حوزه‌ها در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: دولتمردان به عنوان خدمتگزاران مردم، با تمام قوا و بدون درگیری با حواشی به امور استان رسیدگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی،دولتمردان به دنبال خدمت‌رسانی هستند و این فعالیت‌ها کمتر به اطلاع مردم رسیده می‌شود و دولتمردان خودشان را درگیر حاشیه نمی‌کنند بلکه به دنبال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

حیدری افزود: هفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است تا خدمات بزرگی که  در طول چهار دهه گذشته از سوی انقلاب اجرایی شده است، برای مردم بازگو شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بزرگداشت یاد وخاطره شهیدان باهنر و رجایی اظهار داشت: با توجه به اینکه مدت زمان مسئولیت این  شهیدان کوتاه بود، اما در این فرصت کوتاه توانستند با مردم‌داری، خدمت صادقانه، شکیبایی،  کار جهادی انجام دهند و نام و یاد خود را در ذهن مردم ماندگار کنند.

وی زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و برجسته‌کردن گفتمان انقلاب اسلامی را از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این ۲راهبرد مقدمه‌ای برای رسیدن به دولت اسلامی و راه رسیدن به تمدن اسلامی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به انجام سفرهای استانی هیات دولت به استانها اشاره کرد و گفت: سفرهای استانی مصداق بارز خدمات‌رسانی به مردم است.

وی در ادامه به تخصیص اعتبارات و تسهیلات در سفر استانی هیات دولت به چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: این میزان اعتبار تخصیص یافته از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بی‌سابقه بوده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به وقوع سیلاب اخیر و همچنین بروز مشکل آب شهرکرد در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در مواقع بحرانی نیز دولتمردان در کنار مردم می‌مانند و این مساله از روزهای ابتدایی وقوع سیل در استان قابل مشاهده بود.

وی به حضور مسوولان تا پایان حل مشکل و بحران آب شرب در شهرکرد اشاره کرد وگفت: دولتمردان و مسوولان در این دولت همیشه در کنار مردم حضور دارند.

به گفته وی، در  سفر رییس جمهور به استان سه هزار و ۸۰۰میلیارد تومان اعتبار به حوزه تامین آب پایدار در بخش‌های مختلف اختصاص پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، پس از وقوع مشکل آب در شهرکرد مسوولان چهارمحال و بختیاری با تلاش شبانه روزی خود در کمتر از ۱۰ روز این مشکل را رفع کردند که به گفته کارشناسان اجرای خطوط پدافندی آبرسانی شهرکرد در زمان عادی ۸ ماهه اجرا می شد اما در بحران شهرکرد کمتر از ۱۰ روز اجرایی شد.

برچسب‌ها مدارس چهارمحال وبختیاری فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس چهارمحال وبختیاری فرهنگیان مدارس چهارمحال وبختیاری فرهنگیان استاندار چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است

فرماندار ماکو با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه در خصوص گمرک گوربولاق این کشور گفت: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

نادر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه و رئیس اداره مدیریت مرزی این کشور در خصوص بررسی مسائل و مشکلات مرزی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و پییگری‌های استاندار آذربایجان‌غربی و دیدار اخیر با استاندار وان ارتقا سطح روابط دو کشور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: توجه به توسعه تجارت و مراودات مرزی و تسهیل ترددهای مرزی از جمله سیاست‌هایی است که پیگیری می‌شود.

فرماندار ماکو با اشاره به کندی تردد در گمرک بازرگان گفت: عملیات ساختمانی در گمرک گوربولاق ترکیه موجب ایجاد مشکل برای مسافران و خودروهای باری شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه بازرگان بزرگ‌ترین گمرک زمینی کشور بوده و سالانه بیش از یک میلیون نفر مسافر از این گمرک تردد می‌کنند، تصریح کرد: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

وی مدیریت سیل در نواحی مرزی را نیز یکی از محورهای این دیدار بیان کرد و ادامه داد: سیل روستای سوریک یکی از موارد مورد بحث دیگر بود که دیواره مرزی ترکیه عامل آن تشخیص داده شده است که در این جلسه مطرح شد.

کاظمی عنوان کرد: به طرف مقابل گفته شد که در چندین نقطه از دیواره مرزی ترکیه آبراهه‌هایی برای پیشگیری از وقوع سیل پیش‌بینی شود.

کد خبر 749206

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی قم
  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم