Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، سازمان تأمین‌اجتماعی در نظر دارد مطابق ضوابط و مقررات و به منظور خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان ساکن یا شاغل در کشورهای دیگر، نسبت به جذب کارگزار رسمی برون‌مرزی در کشورهای قطر، امارات متحده عربی، کویت، بحرین، عمان، چین، کره‌جنوبی، ژاپن، مالزی، هندوستان، گرجستان، آذربایجان، ارمنستان، ترکمنستان، تاجیکستان، قزاقستان، استرالیا، آلمان، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، یونان، نروژ، بلژیک، مجارستان، لهستان، جمهوری چک، قبرس، روسیه، هلند، دانمارک، سوئد، سوئیس و اتریش از طریق برگزاری آزمون یا مصاحبه اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعیه این سازمان، کلیه علاقمندان می‌توانند به منظورکسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و سایت امور بین‌الملل این سازمان ( ایرانیان خارج از کشور و اتباع خارجی) به نشانی mss.tamin.ir مراجعه و پس از تعیین محل فعالیت در کشور پذیرنده که در آن سکونت یا فعالیت دارند (فقط یک محل)، فرم درخواست مربوطه را به پست الکترونیکی اداره‌کل امور بیمه‌شدگان به نشانی mss.dep@tamin.ir ارسال نمایند. متقاضیان می‌بایست بعد از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی، فرم درخواست و مدارک موردنیاز را حداکثر تا ۳۰ مهر سال جاری به ایمیل اعلام شده ارسال کنند.

در حال حاضر ۳۱ کارگزار رسمی برون‌مرزی تأمین‌اجتماعی در ۱۸ کشور جهان فعال هستند و متقاضیان ساکن یا شاغل در خارج از کشور می‌توانند برای بیمه‌پردازی، تجمیع سوابق، درخواست بازنشستگی و سایر خدمات به این کارگزاری‌ها مراجعه کنند. حق‌الزحمه خدمات این کارگزاری‌ها توسط سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود و هموطنان هیچ مبلغی بابت درخواست و دریافت خدمات پرداخت نمی‌کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تامین اجتماعی کارگزار رسمی تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران 35 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای 10 میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش 22 درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز