Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@22:08:37 GMT

دزدی پیراهن در لیگ فوتبال ایران!

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۵۶۰۸

دزدی پیراهن در لیگ فوتبال ایران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته در جدال تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و شهرداری همدان که در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارند، اتفاقی تعجب‌برانگیز و قابل تأمل رخ داد.

ایسنا به نقل از محمدرضا بهرامی‌صفت، مدیر رسانه‌ای باشگاه شهرداری همدان نوشت: در حالیکه احمد جمشیدیان سرمربی تیم فوتبال شهرداری در حال آماده‌سازی بازیکنان تعویضی خود بود متوجه شد که پیراهن‌های باشگاه شهرداری به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدیان پس از مشاهده این اتفاق به ناچار بازیکنان تعویضی را با پیراهن‌هایی که بر پشت آن‌ها شماره نقش نبسته بود، به زمین بازی فرستاد و چند بازیکن شهرداری با پیراهن‌های ساده وارد زمین شدند.

گفتنی است؛ در ورزشگاه‌های ایران با حضور مأموران حراست فضای امنی در فضای مسابقات و رختکن‌های داخل زمین وجود دارد و این اتفاق عجیب به طور مستقیم از لوازم یک باشگاه صورت گرفت نه از هواداران داخل ورزشگاه! مشخص نشده که این دزدی به چه علت و با چه هدفی صورت گرفته است چراکه پیراهن‌های ورزشی آنچنان قیمت بالایی ندارند که مورد سرقت قرار بگیرند و کسی بخواهد بر روی این موضوع ریسک کند.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1667639

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ جام آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز

بهزاد برارزاده در جلسه ای با محوریت بررسی وضعیت پایداری شبکه آبرسانی در فصل گرم‌ سال با بیان اینکه هر گونه بهره برداری از آب شرب بدون کسب مجوز غیرقانونی است، اظهار کرد: براساس قانون، مشترک خاطی به جبران خسارت، جزای نقدی و قطع انشعاب محکوم می‌ شود.

برارزاده به شناسایی سه هزار و ۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در سطح استان مازندران توسط این شرکت طی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: از این تعداد هزار ۶۹۷ فقره در شهرها و هزار ۴۳۹ فقره در روستاها شناسایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در ادامه گفت: شناسایی انشعابات غیرمجاز با جدیت پیگیری می‌شود

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • وقتی آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن می کند! / فیلم
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟