Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@20:49:50 GMT

«سفارش» برای «استخدام» پذیرفته نیست

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۵۸۰۹

«سفارش» برای «استخدام» پذیرفته نیست

به گزارش ایسنا، میرهاشم موسوی در بازدیدی سرزده از شرکت کار و تأمین که به‌مناسبت هفته دولت انجام شد، با اشاره به مأموریت شرکت کار و تأمین در زمینه تأمین نیروی انسانی واحدهای ستادی و اجرایی سازمان تأمین‌اجتماعی، تصریح کرد: عمده نیروهای شرکتی از قشر محروم جامعه هستند که همواره حامی و یار و یاور انقلاب و نظام بوده‌اند و شرکت کار و تأمین باید در احقاق همه حقوق قانونی این گروه از شاغلان واحدهای بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی، تلاشی ویژه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی و شرکت‌های زیر مجموعه آن، متعلق به مردم و بیمه‌شدگان هستند و همه ما وظیفه داریم فارغ از پست و موقعیت، در خدمت بیمه‌شدگان و بازنشستگان باشیم و نیروهای شرکتی نیز نقشی ویژه در جلب رضایت مردم از عملکرد واحدهای اجرایی تأمین‌اجتماعی دارند.

موسوی با تأکید بر اهمیت حضور میدانی مدیران در حوزه مأموریتی خود افزود: به‌عنوان مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی هیچ وقت راضی به نشستن در اتاق و پشت میز اداری خود نیستم، مگر در مواردی که الزامی بر حضور در اتاق کار وجود داشته باشد.

وی خواستار توجه بیشتر در زمینه جذب نیروهای زبده، باتقوا، کارآمد و انقلابی برای اشتغال در واحدهای مختلف سازمان تأمین‌اجتماعی شد و مدیرعامل و مدیران شرکت کار و تأمین را مأمور کرد این موارد را به صورت ویژه پیگیری و در عین حال مطالبه‌گر حقوق افراد باشند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه همواره وام‌دار دین، شهدا و انقلاب هستیم و باید نه در شعار بلکه در عمل، التزام و پایبندی به آرمان‌های انقلاب و نظام را اثبات کنیم، افزود: سالم‌سازی سیستم از اولویت‌های جدی سازمان تأمین‌اجتماعی است و تمام تصمیمات و اقدامات باید در چارچوب قانون و مقررات نظام انجام بگیرد. در موضوع استخدام  نیروها هیچ‌گونه سفارش یا تبعیض برای هیچ شخصی در کار پذیرفته نیست و باید جلوی اینگونه مسائل گرفته شود.

وی افزود: به عنوان مدیران انقلابی باید تمام سعی خود را جهت جلوگیری از تعارض منافع داشته و اجازه تخلف را نداده و اگر از قبل هم مورد خلاف قانونی در جریان بوده، آن را متوقف کنیم.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، موسوی همچنین گفت: نباید در امور شرکت‌ها، حاشیه بر متن غلبه کند. باید در سالم‌سازی محکم و استوار بوده و با محور قرار دادن شفافیت در کارها پیگیر احوال و بلندگوی مطالبات نیروهای شرکتی استان‌ها باشید، چراکه توجه به این نیروها از اولویت‌های ماست. تعاملات با سازمان تأمین‌اجتماعی را جدی بگیرید و سعی کنید تمام کارها به‌صورت شفاف انجام شود.

منبع: الف

کلیدواژه: سازمان تأمین اجتماعی شرکت کار و تأمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند

معاون اقتصادی استاندار کرمان، گفت: با وجودی که شرکت‌های بزرگ استان را موظف کردیم تا نیازهای خود را داخل استان کرمان تامین کنند اما این کار را نمی‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، امیر حسن‌زاده صبح امروز در جلسه رفع موانع تولید شهرستان زرند، با بیان اینکه به جد پیگیر رفع موانع واحدهای تولیدی در استان هستیم و مهمترین اولویت استان در حوزه اقتصادی است، اظهار داشت: در استان کرمان باید توجه به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط همانند شرکت‌های بزرگ باشد.

وی با اشاره به اینکه در راستای حمایت از تولیدکنندگان استان، مصوبه‌ای در استان کرمان تصویب شده که شرکت‌های بزرگ استان را موظف کرده تا نیازهای خود را از واحدهای تولیدی داخل استان تامین کنند، ادامه داد: متاسفانه این فرهنگ هنوز در استان جا نیفتاده و شرکت‌ها خرید خود را از خارج از استان انجام می‌دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به نیاز برخی شرکت‌ها به واگن، بیان کرد: ما در استان کرمان کارخانه واگن‌سازی داری و متاسفانه شرکت‌ها نیاز خود را از داخل استان تهیه نمی‌کنند و تاکنون جلسات متعددی با شرکت‌های بزرگ اقتصادی برگزار شده تا کالاهای خود را از تولید داخل و شرکت‌های کوچک داخل استان تهیه کنند.

وی از برگزاری نمایشگاه‌هایی با حضور صنایع تولیدی غذایی، دانش بنیان، آی تی و قطعات خودروسازی در کرمان خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها در راستای معرفی ظرفیت‌های استان و توسعه شرکت‌های پایین‌دستی برگزار می‌شود و از سوی دیگر ایجاد صنایع پایین‌دستی نیز توسط شرکت‌های بزرگ لازم است.

حسن‌زاده با اشاره ظرفیت‌های عظیمی که در استان کرمان در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی وجود دارد، بیان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های تولیدی استان دارند و از این ظرفیت باید به صورت ویژه در استان کرمان بهره‌گیری کرد.

وی بر استفاده از ظرفیت C.I.S برای صادرات محصولات استان تاکید کرد و ادامه داد: تولیدکنندگان در بحث صادرات ریلی از ظرفیت این اتحادیه هم می‌توانند بهره‌گیری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به اینکه تولید کالاهای صادرات محور مورد تاکید تولیدکنندگان قرار گیرد، بیان کرد: در راستای حمایت از تولید، تولیدکنندگان و صادرات تولیدات استان با وزارت خارجه رایزنی‌های لازم انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی هم می‌توانند با رایزنان اقتصادی و سفرا ارتباط برقرار کنند، ادامه داد: مقرر شد دفتر امور خارجه استان در این حوزه فعال‌تر از گذشته عمل کند.

مهدی حسینی‌نژاد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: رفع مشکلات واحد‌های تولیدی استان کرمان مورد توجه مسئولان استان از جمله استاندار است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های صنعتی و معدنی استان را موظف کردیم تا گردش مالی خود را به داخل استان بیاورند، ادامه داد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و واحدهای کوچک و متوسط استان، شرکت بزرگ استان موظف شدند تا‌ نیازهایشان را از داخل استان تهیه کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه به صورت موردی هم مشکلات فعالان اقتصادی و واحد‌های صنعتی و معدنی و تولیدی استان در حال پیگیری است، گفت: در راستای معرفی ظرفیت‌های صنعتی و معدنی استان، پیگیری‌های لازم برای حضور فعال تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی انجام شده است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • (ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت