Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین از سازمان بهزیستی کشور، احمد نوروزی با بیان اینکه این سفر برای زائر اولی‌های تحت پوشش اعم از افراد دارای معلولیت، فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست، معتادان بهبودیافته، پدر و مادرهای معلولان مستقر در خانه و زوجین در حال سازش برنامه‌ریزی شده است، افزود: اهداف پیاده‌روی اربعین زمینه‌سازی ظهور و تربیت سربازان امام زمانی(عج)، تمرین سبک زندگی اسلامی، تقویت ایثار اجتماعی، ترویج روحیه جهادی و ارائه الگوی زندگی ائمه اطهار(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تیم‌های پزشکی، پرستاری، مربیان و مشاوران در کاروان پیاده‌روی اربعین حضور دارند، ادامه داد: برای فرزندان دختر و پسر به صورت جداگانه برنامه‌های فرهنگی توسط روحانیون جهادی درنظر گرفته شده است؛ همچنین مشاوران به زوجین در حال سازش و معتادان بهبودیافته خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

نوروزی با بیان اینکه در این سفر اعزام به صورت داوطلبانه و رایگان از محل کمک‌های خیرین صورت گرفته است، در پایان یادآور شد: ۳ موکب در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه اسکان و پذیرایی را از ۱۰ ماه صفر آغاز خواهند کرد؛ همچنین از ستاد عتبات مجوز ۳ موکب در شهرهای کربلا و نجف را اخذ کردیم که برپا خواهیم کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ستاد اربعین سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد که در این فصل جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بوده و تا هفته شانزدهم حضور ثابت در تمام مسابقات داشت و عملکرد موثری در خط دفاعی ارائه کرده بود، در هشت هفته گذشته لیگ برتر به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود که حالا دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشت.

مدافع بلند قامت آلومینیوم که در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت، اما به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در هشت بازی گذشته به علت مصدومیت نتوانست در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی حضور یابد که امروز این روند به پایان رسیده است.

نوروزی‌فرد که موفق به گلزنی مقابل هوادار در این فصل شده، پس از مدت‌ها دوباره در دسترس مجتبی حسینی قرار گرفت و به ترکیب آلومینیوم اراک رسیده است.

این مدافع در مرحله قبلی جام حذفی هم نمایش موثری در جریان برتری یک بر صفر آلومینیوم مقابل نساجی مازندران داشت که امروز هم در ترکیب ابتدایی تیمش حضور دارد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد