Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: چهره محرومیت محلات کم برخوردار و حاشیه شهر اردبیل را از بین می‌بریم تا این مناطق از امکانات آموزشی،‌ فرهنگی و رفاهی بیشتر بهره‌مند شوند.

سید محمد اعتماد اعجازی ۷ شهریور در آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه میراشرف اردبیل اظهار کرد: در دولت مردمی که شعار تحول و عدالت‌خواهی را سر داده، سعی خواهیم کرد تا بیشترین تمرکز و توجه را به مناطق محروم داشته باشیم تا برای حل چالش‌های فرهنگی، ‌اجتماعی و آموزشی این مناطق چاره‌اندیشی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: احداث مدرسه ۶ کلاسه در منطقه محروم میراشرف و مجموعه مسکن مهر این منطقه به توانمندی آموزشی نسل آینده کمک خواهد کرد تا ما زمینه و بستر برقراری عدالت آموزشی را مهیا کنیم.

فرماندار اردبیل گفت: در کنار افتتاح این مدرسه، در ایران‌آباد مجموعه ورزشی افتتاح شده و برای دانشگاه فرهنگیان نیز احداث خوابگاه دانشجویی و سالن ورزشی پردیس خواهران را شاهد هستیم.

اعتماد اعجازی افزود: در قالب طرح نهضت ملی مسکن عملیات احداث یک‌هزار واحد در ۲۵ هکتار زمین واگذار شده انجام می‌شود تا شاهد احداث واحدهای مسکونی مناسب و ایمن برای متقاضیان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در ایام هفته دولت در شهرستان اردبیل با ۲ هزار و ۴۲۸ میلیارد تومان اعتبار ۱۳۷ طرح عمرانی، اقتصادی و تولیدی به بهره‌برداری می‌رسد تا اشتغال یک‌هزار و ۲۶۹ نفر را زمینه‌ساز باشد.

اعتماد اعجازی اضافه کرد: در کنار بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد عمران شهری، روستایی و خدمات‌رسانی در ابعاد مختلف سعی بر این است تا مردم پرجمعیت شهر اردبیل بتوانند از خدمات کیفی در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شوند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: سعی بر این است تا در شهرستان اردبیل با توجه به افزایش جمعیت، توسعه فضاهای آموزشی در مناطق مختلف به ویژه شهرک‌های جدید انجام شده و دانش‌آموزان در سال تحصیلی آینده در نزدیک‌ترین مدرسه محل سکونت خود تحصیل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فرمانداري وزارت كشور افتتاح پروژه در هفته دولت طرح های محرومیت زدایی حاشيه نشيني طرح نهضت ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل علی رحیمی‌آذر گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به ۲۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
وی تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحد‌های آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.
رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحد‌های آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند