Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:21:36 GMT

جعفری:بازی با پیکان هم یک دیدار خانگی محسوب می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۶۲۵۲

جعفری:بازی با پیکان هم یک دیدار خانگی محسوب می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رضا جعفری بازیکن تیم نساجی پس از تساوی برابر ملوان به خبرنگار ورزش سه گفت: ما برای برد به زمین مسابقه رفته بودیم و می خواستیم هواداران را خوشحال کنیم ولی روی اشتباه تیمی و داور گل خوردیم. کمک داور باید در آن صحنه آفساید اعلام می کرد اما این اتفاق رخ نداد. بعد از دریافت گل برای زدن گل های بعدی تلاش کردیم، چون آقای مطهری گفته بود که تیم ملوان روی پرتاب اوت برنامه دارند و در بازی با استقلال نیز از این طریق به گل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

او که زمینه ساز گل اول نساجی بود ادامه داد: گلی که به ثمر رساندیم، حاصل تلاش همه بازیکنان بود. این کاری بود که از دست من و کریم اسلامی بر می آمد ولی متأسفانه نتوانستیم از گلمان محافظت کنیم. آقای مطهری همیشه می گوید تیمی شخصیت دارد که گل نخورد که متاسفانه ما گل خوردیم و نشد به بازی برگردیم.

بازیکن نساجی در مورد اینکه آنها بعد از یکسال در ورزشگاه وطنی بازی کردند، گفت: من از تیمی آمدم که هوادار نداشت و دیدن این هواداران پرشور برایم لذت بخش بود. گرچه دو بار آن ها را در جام حذفی  دیدم اما جو ‌لیگ‌ برتر و همچنین بازی در استادیوم وطنی فرق می کند. سال گذشته بیشتر مسافر بودیم. در دیدار قبلی با انگیزه بیشتری وارد زمین شدیم تا هواداران پیروزی تیم را از نزدیک ببیند ولی اینگونه نشد. امیدوارم در بازی های بعد بتوانیم آن ها را خوشحال کنیم.

جعفری در پایان در مورد دیدار با پیکان افزود: پیکان نشان داده تیم خوبی است و آقای حسینی کارش را بلد است. ما برای برد به زمین مسابقه می رویم. پیکان هم مثل سایپا هوادار ندارد ولی اگر بنا به حضور تماشاگر باشد، طرفداران ما به تهران می آیند و به نوعی این بازی هم خانگی حساب می شود. ما باید خودمان را بالا بکشیم چون تیم قدرتمندی هستیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزشگاه شهید وطنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ برابر این تیم به میدان رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش توانست با نتیجه 2-2 حریف را متوقف کند.

وینیسیوس ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را در این بازی وارد دروازه مانوئل نویر کند و در پایان این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن میدان از سوی کارشناسان یوفا انتخاب شد و این جایزه را از آن خود کرد.

حالا شاگردان کارلو آنجلوتی امیدوار هستند که بتوانند در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی‌شان با حمایت هواداران این تیم شرایط سختی را برای باید رقم بزنند و بتوانند به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کنند و حریف یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند شوند.

وینسیوس پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال که آیا رئال می‌تواند پانزدهمین جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد گفت:« با رئال مادرید هر چیزی ممکن است. همه ما می‌دانیم که 90 دقیقه‌ها در برنابئو بسیار طولانی هستند.»

دیگر خبرها

  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر؛‌ همه خوشحال شدند!
  • جواد نکونام: استقلال امشب به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم