Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن خیریان‌پور امروز دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه های کشاورزی شهرستان نکا در جمع خبرنگاران افزود : برای اجرای این طرح ها ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر رئیس جمهور و هیات دولت به مازندران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد : با بهره برداری از این طرح ها تحول شگرفی را در اشتغال و صادرات استان مازندران شاهد خواهیم بود و مردم اثرات اجرای این طرح ها را در آینده لمس خواهند کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون استاندار مازندران با اشاره به این که این استان در تولیدات محصولات زراعی و باغی در کشور مطرح است ، گفت : در این میان شهرستان نکا نیز با تولیداتی که درحوزه کشاورزی دارد یکی از مناطق اثرگذار این حوزه محسوب می شود . 

وی با تاکید بر این که ظرفیت های نکا تنها در بخش کشاورزی خلاصه نمی شود ، افزود : وجود نیروگاه و کارخانه سیمان این شهرستان را منحصر بفرد کرده است و می تواند تحولات خوبی ایجاد کند.

خیریانپور گفت : وجود چهار پایانه صادراتی در مازندران گامی مهمی برای صادرات، توسعه و اشتغال آفرینی است.

وی افزود: با توجه به شعار سال ، افزایش تولید و افزایش کیفیت محصولات تولیدی در بخش های مختلف و توسعه شرکت‌های دانش بنیان باید در دستور کار قرار گیرد چون افزایش شرکت‌های دانش بنیان ضمن تقلیل هزینه تولید، در کیفیت محصولات و افزایش اشتغال موثر است.

خیریانپور با اعلام این که استان مازندران با وجود سه بندر امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر ظرفیت خوبی برای توسعه صادرات دارد، خاطر نشان کرد: باید با تولیدات با کیفیت و استفاده از ظرفیت این بنادر برای توسعه صادرات استفاده کرد.

در این مراسم که همزمان با ششمین روز هفته دولت برگزار شد ، ۲ طرح کشاورزی شامل یک واحد پرورش مرغ گوشتی در روستای زرندین سفلی و بازسازی یک واحد شالیکوبی در روستای اومال با اعتبار ۹ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها هفته دولت استانداری مازندران دولت مردمی پروندهٔ خبری سفر استانی رییس جمهور به مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت استانداری مازندران دولت مردمی هفته دولت استانداری مازندران دولت مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تأمین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

کد خبر 6095159 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه