Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون( جمعه 4 شهریور) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرارسیدن هفته دولت در حاشیه سفر مهندس جواد اوجی و مراسم بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح های وزارت نفت در اهواز اعلام کرد که این شرکت توانسته است بیش از 101 درصد برنامه تولید را از مرداد سال 1400 تا مرداد سال 1401 تحقق بخشد و به کلیه اهداف سازمان در راستای پایداری تولید و صیانت از محیط زیست دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خبرنگار آریا از اهواز ، مهندس حمید کاویان دستاوردهای شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در سایه حمایت های دولت طی یک سال گذشته را ایده آل توصیف کرد و گفت: خوشبختانه با وجود همدلی، برنامه ریزی دقیق و با استفاده از ظرفیت های بزرگی همچون منابع انسانی متعهد و بخش خصوصی (عمدتا شرکت های دانش بنیان و سازندگان توانمند)، توانستیم کلیه موانع را برطرف و علیرغم تداوم تحریم های خصمانه، به اهداف مورد نظر در بخش تولید برسیم.

وی افزود: با استفاده از دستگاه های فراورش سیار نفت(MOT) و تفکیک گر سیار نفت(MOS) و به صفر رساندن میزان نفت سوزی، بیش از 150 هزار بشکه نفت خام استحصال شد و با انجام 11 مورد اصلاحیه فرآیندی، زیر ساخت های لازم جهت افزایش تولید از مخزن آسماری شادگان از 70 به 120 هزار بشکه در روز  را  ایجاد کردیم.

مهندس کاویان با بیان اینکه اجرای طرح جمع آوری گازهای مشعل با  همکاری و حمایت بخش خصوصی و استفاده از دانش بومی باعث شد بیش از 92 درصد گازهای همراه به جای مشعل، جمع آوری و به مدار تولید بازگردانده شود، اظهار داشت: فعالیت های اجرایی احداث خط لوله 10 اینچ  انتقال نفت، حدفاصل شادگان تا مارون -3 به طول 26 كیلومتر  آغاز شد و در نتیجه اقدامات بخش اول، تولید نفت شادگان از حدود 70 هزار بشکه در روز  به 92 هزار بشکه در روز  افزایش یافت؛ پیگیری پروژه خریداری و نصب نمك گیرهای تكنولوژی جدید  در واحد نمكزدایی-5 جهت حفظ نگهداشت ظرفیت تولید و بهبود كیفیت نفت خام تولیدی با ظرفیت 20 هزار بشکه در روز و ارائه 45 مورد اصلاحیه فرآیندی جهت حفظ و نگهداشت تولید علاوه بر انجام تعمیرات اساسی بدون كاهش تولید را نیز می توان از اهم اقداماتی برشمرد که مسیر ما را برای رسیدن به تولید پایدار هموارتر کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به ساخت داخل کالای مورد نیاز ماشین آلات فرایندی  و تعمیرات آنها با همکاری سازندگان و شرکت های دانش بنیان داخلی اشاره کرد و گفت: از مرداد 1400 تا مرداد سال جاری، 238 قلم( 3548 قطعه) کالای مورد نیاز  بومی سازی و 129 قلم( 321 قطعه) نیز تعمیر شد.

مهندس حمید کاویان تزریق حدود 99 درصد پساب های نمک زدایی شرکت به چاه های دفعی را نیز گامی بزرگ در راستای صیانت از زیست بوم پیرامونی و رفاه حال همجواران تاسیسات برشمرد و یادآور شد: احداث مدرسه روستای چای ورشام بخش غیزانیه و مسجد روستای شاخ کوپال، تامین زمین چمن مصنوعی شهرستان رامشیر، مرمت و بازسازی منازل در روستاهای عبدالسید و حیاویه و کوی منبع آب اهواز، تامین 8 هزار اصله نهال جهت کاشت در رامشیر، راهرمز و غیزانیه، تامین اقلام بهداشتی، نوشت افزاری و ورزشی مدارس آیت ا... خامنه ای روستای شاوه عبدالله ،  محدثه روستای رمیص، شهید منتظری روستای دامغه کوچک و شهید چمران روستای صحینات، تامین کتب دینی و بسته های نوشت افزاری موسسه قرآنی اهل بیت رامشیر، پشتیبانی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر( رامهرمز، رامشیر، باوی و هفتکل) با تامین اقلام بهداشتی و 8 هزار وعده غذایی علاوه بر اقلام خوراکی متفرقه، تامین  5 هزار و 300  بسته کمک معیشتی (رزمایش کمک های مومنانه) و توزیع میان خانوارهای کم برخوردار همجوار تاسیسات، تامین 2 هزار بسته نوشت افزاری (رزمایش کمک های مومنانه) و توزیع میان دانش آموزان کم برخوردار همجوار تاسیسات و تخصیص تانکر جهت آبرسانی (آب شرب) به روستاهای همجوار واحدهای عملیاتی از مهمترین اقدامات شرکت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در قبال مردم شریف و همجواران واحدهای عملیاتی شرکت می باشند.


پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون هفته دولت دستگاه های فراورش سیار نفت نفت خام هزار بشکه در روز نفت و گاز مارون بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر یکشنبه در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به تولیدکنندگان، ضمن تبریک به مناسبت قرار گرفتن در آستانه روز کارگر، با تقدیر از مدیران ارشد کارخانه‌های تولیدی، اظهار کرد: با همت و تلاش کارگران و مدیران در حوزه تولید، اقتصاد کشور به حرکت در آمده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های شاخص اقتصاد مقاومتی که طی ۱۰ سال اخیر توسط مقام معظم رهبری به عنوان سیاست کلان کشور تعیین شده، مهم‌ترین موضوع در این اقتصاد را درون‌زایی و در نهایت ایجاد مقاومت اقتصادی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی در سایه اتکا به تولید داخل محقق می‌شود.

استاندار تهران، پویایی در اقتصاد را نشانه مجهز بودن به دانش دانست و افزود: امروز سطح رقابت در دنیا در همه عرصه‌های تولیدی مبتنی بر دانش روز است.

فخاری در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز کارگر، این روز را نماد اتحاد یک جریان انسانی برای نشان دادن قدرت تولید عنوان و اظهار کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری «امنیت کارگر به شغل کارگر است»، برای ایجاد امنیت در شغل، دانش افزایی و مهارت آموزی، عبور از بن بست‌های فکری و اندیشه‌ای و به روز نگه داشتن دانش‌های کسب شده و به کارگیری آن‌ها و همچنین تأمین تسهیلات و امکانات و رابطه صحیح بین کار، کارگر و کارفرما و به تعبیری مجموعه‌ای از رفتارهای صحیح چندوجهی کنار هم می‌تواند یک شغل را تضمین کند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: امروز رابطه کار، کارگر و کارفرما تغییر کرده و با ایجاد ساختارهایی که می‌تواند نظام فکری و رفتاری جریان تولید را دست بگیرد و هدایت کند، شاهد یک تحول اساسی در تولید کشور هستیم.

وی گفت: امروزه شاخص‌های عملکردی نظام کار و کارگری، مبتنی بر دانش و ارزش‌هایی که خلق می‌کنند و متأثر از اراده‌هایی است که به فرصت جدید و پیش برنده در حوزه اقتصاد ملی تبدیل می‌شوند و سهم آن‌ها را در حوزه اقتصاد ملی بالا می‌برد.

فخاری عنوان کرد: اگر بخواهیم موقعیت جدیدی را خلق کنیم باید خودمان را با شاخص‌های استاندارد بین‌المللی تطبیق دهیم و در جایگاهی که قرار داریم، خودمان را ثابت نبینیم تا زمینه رشد و تعالی فراهم و رابطه صمیمی بین جریان کار، کارگر و کارفرما ایجاد شود.

کد خبر 6091453

دیگر خبرها

  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد