Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، همزمان با هفته دولت پروژه‌های مختلفی توسط شهرداری منطقه سه همدان به بهره‌برداری رسید که شامل آسفالت فینشیری بازار مصالح‌فروشان، ساماندهی ورودی ورزشگاه شهیدسپهید حاج‌قاسم سلیمانی، احداث معبر ورودی محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی، احداث زمین چمن مصنوعی در شهرک شهیدمدنی، احداث پارک پردیسان واقع در بلوار امام خمینی(ره) و احداث معبر جدیدالاحداث 24 متری تعاون در کوی خضر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان در جریان افتتاح این پروژه‌ها ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارائه خدمات مناسب به شهروندان از شاخص‌های مهم توسعه‌یافتگی و از وظایف ذاتی شهرداری‌هاست اظهار کرد: تلاش مدیریت شهری در زمینه افزایش خدمات، جلب رضایت بیشتر شهروندان است و در این راستا برنامه‌ریزی‌های مختلفی نیز صورت گرفته است.

محمدرضا فیضی‌منش با بیان اینکه شهرداری منطقه سه در سایه تعامل با دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی درصدد است که خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه کند گفت: در همین راستا پروژه‌های مختلفی برای ارتقای سطح رضایتمندی مردم تعریف شده است.

وی افزود: وجـود محلات پرجمعیت، واحدهاى تجارى و صنعتى متعدد، فعالیت مشاغل مهمى از جمله تعمیرات خودرو و همچنین استقرار آرامستان و دو ورودى مهم شــهر به ســمت جاده تهران و جاده ملایر، این منطقه از شــهردارى همدان را به یکى از مناطق مهم و پرتردد پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین تبدیل کرده اســت.

مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان گفت: از سوی دیگر مسافران و گردشگران عموما از دو ورودى مرکز و جنوب کشور وارد همدان می‌شوند و به محض ورود با ساختار و سیماى این منطقه مواجه خواهند شد؛ بنابراین توسعه، بهسازى و زیباسازى منطقه سه با اجراى پروژه‌هاى عمرانى و انجام مناسب خدمات شهرى بسیار حایز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر در شهردارى وعده توسعه متوازن همدان داده شده و در این راستا اتفاقات خوبی رخ داده است گفت: امروز با بهره‌بردارى از پروژه‌هاى توسعه متوازن پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین از مرحله شعار خارج شده و به مرحله عمل رسیده است.

فیضی‌منش با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف منطقه ۳ به شکلی متنوع در راستای توزیع متوازن انجام شده است تأکید کرد: مدیریت شهری سالانه با برنامه‌ریزی‌های مختلف به شهروندان خدمات ارئه می دهد و با پیگیری و رفع مشکلات مردمی از طریق سامانه ۱۳۷، ملاقات‌های مردمی و فضای مجازی سطح خدمات را از لحاظ کیفی و کمی ارتقا می بخشد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: پروژه های عمرانی شهرداری منطقه 3 توسعه متوازن همدان افتتاح پروژه های شهرداری شهرداری منطقه منطقه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد

شهردار منطقه ۱۳تهران ضمن تشریح رویکرد و برنامه‌های این منطقه در سال جاری، از بوستان جنگلی سرخه‌حصار و پایانه شرق تهران به عنوان فرصت‌های آینده شرق تهران نام برد.

به گزارش ایسنا، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران، توجه به مشارکت عمومی و بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه برای تدبیر مسائل شهر را ۲ رویکرد مهم در شهرداری این منطقه برشمرد و اظهار کرد: در این میان، بافت فرسوده، امکانات رفاهی و تفریحی، بوستان‌های محلی، مناطق مسکونی فشرده در حوالی دوشان تپه و پایانه قدیم مسافربری شرق از جمله موارد دارای اهمیت در سال‌های گذشته بوده است.

وی گفت: در راستای غلبه بر برخی از مشکلات قدیمی و تحقق خدمت به شهروندان، با دستور شهردار تهران و پیگیری های مستمر شهرداری منطقه۱۳، توافق بزرگ دوشان تپه به زودی به نتیجه می رسد و با انجام این توافق، خیابان دماوند به پیروزی می رسد و بسیاری از مشکلات این محدوده در شرق تهران کاهش می یابد.

علی‌احمدی افزود: همچنین پایانه جدید شرق (پردیس مسافری شهر تهران) با دستور شهردار تهران، با محوریت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران و پیگیری‌های مکرر منطقه ۱۳ بعد از وقفه طولانی در تکمیل، در این دوره مدیریت شهری فعال و جهت ارتقای کیفیت حمل و نقل و کاهش ترافیک در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد. مجموعه سرخه حصار نیز که در محدوده شهرداری این منطقه قرار دارد، ظرفیت و فضایی مناسب برای شهروندان است و می‌تواند در توسعه گردشگری در شرق پایتخت موثر باشد.

به گفته شهردار منطقه۱۳؛ از مهم‌ترین پروژه‌های غیر مستمر احداثی شهرداری منطقه۱۳ در سال ۱۴۰۳ می‌توان به توسعه فضای تفریحی گردشگری سرخه حصار، احداث سوله چند منظوره شهید دوران، بهسازی معابر اراضی دوشان تپه، احداث رفیوژمیانی خیابان پیروزی، احداث پیاده راه افضلی، احداث اسکان کارگری نواحی دو و سه و اجرای شبکه آبیاری تحت فشار و احداث مرکز فوریت‌های امدادی در بوستان جنگلی سرخه حصار، ادامه بازسازی و تغییر کاربری ساختمان‌های اراضی ساصد اشاره کرد.

علی احمدی تصریح کرد: همچنین طرح "من شهردارم" نیز نقش تعیین کننده‌ای در بودجه ۱۴۰۳ منطقه۱۳ دارد که در این راستا ۱۲۸ پروژه در حوزه‌های خدمات شهری، ترافیک، فنی و عمرانی، اجتماعی و فرهنگی با مشارکت شهروندان اجرایی می‌شود.  علاوه بر این ۴۰ برنامه مناقصه و کمیسیون نیز در قالب انعقاد قرارداد نواحی و چاپ مناقصه پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته، فرصت‌های مستعد رشد در محلات مختلف منطقه شناسایی شده که در نظر داریم با استفاده از ظرفیت سازمان‌های دخیل، سازوکارهای لازم برای جذب سرمایه‌های خرد و کلان فراهم کنیم که در این زمینه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های منطقه۱۳ این نیازها را شناسایی و پیگیری می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز