Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال کشورمان در رقابت‌های بسکتبال انتخابی جام جهانی مقابل تیم استرالیا شکست را پذیرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی بسکتبال کشورمان طی دیداری در چارچوب آخرین بازی پنجره چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، از ساعت ۱۳:۰۰ (به وقت ایران) امروز، دوشنبه - ۷ شهریورماه در شهر بندیگوی استرالیا در برابر تیم ملی بسکتبال این کشور قرار گرفت و شکست را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی سعید ارمغانی، سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان که ۳ ستاره خود یعنی حامد حدادی، بهنام یخچالی و ارسلان کاظمی را در اختیار نداشت،؛ تیمش را با ترکیب سجاد مشایخی، سجاد پذیرفته، محمد جمشیدی، نوید رضایی‌فر و سالار منجی به میدان فرستاد. استرالیا به عنوان یکی از قدرت‌های مطرح جهان در کوارتر اول، ۲۷ بر ۱۵ برنده شد ولی برتری ۱۵ بر ۱۴ در کوارتر دوم، متعلق به ایران بود تا دو تیم در امتیاز ۴۱ بر ۳۰ به سود میزبان در نیمه نخست به رختکن بروند.   نیمه دوم با با دفاع و بازی درخشان بازیکنان ایران آغاز شد و شاگردان ارمغانی ۱۴ بر ۲ از حریف پیش افتادند تا این که در نهایت ۲۸ بر ۲۴ در این ست برنده شدند. کوارتر چهارم با ۹ امتیاز متوالی استرالیا آغاز شد و حساب ۳۰ بر ۸ به سود این تیم به پایان رسید تا استرالیا در مجموع ۹۸ بر ۶۸ به پیروزی رسیده باشد.   تیم ملی ایران در مرحله اول انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ (پنجره اول تا سوم) عملکرد چندان قاطعی نداشت و در پنجره‌های دوم و سوم دو باخت را مقابل قزاقستان تجربه کرد تا با شرایطی سخت وارد مرحله دوم یعنی گروه F شود؛ چرا که امتیازات دور قبل در این مرحله منظور می‌شوند.   شاگردان ارمغانی در این مرحله با تیم‌های استرالیا، چین، ژاپن، قزاقستان و بحرین هم گروه هستند اما در پنجره‌های چهارم تا ششم فقط با چین، ژاپن و استرالیا دیدار می‌کنند چرا که در ۳ پنجره‌ قبل با ۳ تیم دیگر بازی کرده‌اند. با شرایط کنونی، تیم ملی ایران برای قطعی شدن صعودش ضمن تاثیر پذیر بودن از نتایج تیم‌های دیگر، نیاز دارد که ۳ بازی خانگی خود مقابل حریفان قدرتمند این مرحله را با برد پشت سر بگذارد.   پنجره پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی بسکتبال از ۱۹ آبان آغاز خواهد شد و تیم ملی کشورمان در دو بازی میزبان چین و استرالیاست.  

 

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود