Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@22:46:06 GMT

پیام تسلیت رئیس جمهور درپی درگذشت آیت‌الله مصطفوی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۶۵۹۹

پیام تسلیت رئیس جمهور درپی درگذشت آیت‌الله مصطفوی

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت عالم ربانی و چهره برجسته اخلاق و فلسفه اسلامی، آیت الله سیدحسن سعادت مصطفوی آورده است: این استاد برجسته و چهره ماندگار علمی عمر پر برکت خود را در ترویج و گسترش علوم دینی و فرهنگ علوی صرف کرد و با تدریس و تربیت شاگردان و با حضور موثر در فعالیت‌های علمی و تبلیغی، نقش ارزشمندی در غنای فرهنگ و احیای تفکر دینی ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم ربانی و چهره برجسته اخلاق و فلسفه اسلامی، حضرت آیت الله سیدحسن سعادت مصطفوی، موجب اندوه و تالم خاطر شد.

این استاد برجسته و چهره ماندگار علمی عمر پر برکت خود را در ترویج و گسترش علوم دینی و فرهنگ علوی صرف کرد و با تدریس و تربیت شاگردان و با حضور موثر در فعالیت‌های علمی و تبلیغی، نقش ارزشمندی در غنای فرهنگ و احیای تفکر دینی ایفا کرد. بی شک آثار ارزشمند این اندیشمند وارسته برای همه جویندگان معارف دینی راهگشا خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه و مراکز علمی کشور، شاگردان، ارادتمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همجواری با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: آیت الله مصطفوی رئیس جمهور پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس کل دادگستری استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی از شهریور ماه سال 1400 به عنوان مدیرکل دادگستری استان قزوین فعالیت می کرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام علی عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین برگزار شد.

  حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا در کارنامه قضایی خود سوابقی همچون رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و دادستان رشت را دارد.

دیگر خبرها

  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی