Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «شیوه اجرای تزیین‌های موسیقی باروک یه سبک فرانسوی» ترجمه آرش احمدزاده یونسی، در ۷۸ صفحه و۱۴ بخش، به همت نشر «هم‌آواز» روانه بازار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی انتشارات «هم‌آواز»، کتاب «شیوه اجرای تزیین‌های موسیقی باروک یه سبک فرانسوی» ترجمه آرش احمدزاده یونسی منتشرشد.

آرش احمدزاده درباره اثر اصلی و جزئیات تألیف آن توسط لویی برویت (نوازنده اُرگ و مدرس دانشگاه اوتاوا و شِربروکِ کانادا) اظهار کرد: لویی برویت در سال ۲۰۰۴ کتاب شیوه اجرای تزئین‌های موسیقی باروک را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدفِ نگارنده آموزشِ تزئین‌های باروک، به سبک فرانسوی، برای آواز و سازهای کلاسیک غربی است. کتاب از روشی سامان‌مند برای آموزش استفاده می‌کند که درکِ مطالبِ آن را برای علاقمندان نوآموز آسان‌تر می‌کند. همچنین مثال‌های متنوع از آهنگسازانِ فرانسویِ قرن هفدهم و هجدهم میلادی، که در جامعه موسیقی ایران کمتر شناخته شده‌اند، تجربه شنیداری مخاطبانِ را غنا می‌بخشد؛ این مهم، خود عاملی اثر بخش در اجرای درست رپرتوار «باروک» است.

مترجم این کتاب افزود: دو یادداشت بر کتاب اصلی اضافه شده است، یادداشت اول به قلمِ تئودورا پسی‌کویو (استاد تمامِ دانشگاه سوربن فرانسه و پژوهشگر موسیقیِ باروک مؤسسه IRemus) و یادداشت دوم توسط آقای افشین ترابی (محقق و پژوهشگر موسیقیِ باروک) اشاره به اهمیت تزیین‌های موسیقی در این دوره‌ی تاریخی خاص دارند.

کتاب «شیوه اجرای تزیین‌های موسیقی باروک یه سبک فرانسوی» ترجمه آرش احمدزاده یونسی، در ۷۸ صفحه و۱۴ بخش، به همت نشرِ هم‌آواز، ناشر تخصصی کتاب‌های موسیقی که آثاری چون هارمونی دبوفسکی، هارمونی در قرن بیستم، ارکستراسیون به زبان ساده، مبانی آهنگسازی اوسیپوویچ، تحلیل موسیقی، پیرایش موسیقی باروک و غیره را به چاپ رسانده بود، منتشر شد.

کد خبر 600632

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کتاب ترجمه تازه های نشر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طی روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

کد خبر 848144 برچسب‌ها امام خمینی هند خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»