Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق برزگر مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری نخستین مسابقه سفرنامه‌ نویسی با محوریت سفر به مازندران به مناسبت روز جهانی جهان‌گردی، گفت: این مسابقه با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های استان و با شعار بازاندیشی در گردشگری در مازندران برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه علاقه‌مندان در سه گروه سنی نوجوان، جوان و بزرگ‌سال تا دوم مهر ماه فرصت ارسال دارند، افزود: برگزاری مسابقات این‌چنینی به نوعی آموزش خوب دیدن و انتقال تجربیات مثبت و لذت بخش به دیگران است که به ویژه در گروه سنی نوجوانان می‌تواند بسیار قابل تامل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برزگر از سفرنامه‌نویسی به عنوان یکی از راه‌های توسعه گردشگری و معرفی و تبلیغات داشته‌های یک منطقه اشاره کرد و گفت: سفرنامه‌نویس به شیوه درست و اصولی و انتشار آن در فضای مجازی می‌تواند در جذب گردشگران خارجی بسیار موثر باشد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه و ارسال سفرنامه به سایت مسابقات کتاب‌خوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مراجعه و آثار خود را به صورت تایپی بارگذاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری مازندران وزارت میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول در حالی هفته پایانی خود را پشت سر گذاشت که دیدار استقلال ملاثانی (آبی‌پوشان جنوب) و فجرشهید سپاسی شیراز به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان با باشگاه هم استانی برگزار نشد.

در جلسه هماهنگی پیش از برگزاری مسابقه از ورزشگاه غدیر به عنوان محل برگزاری مسابقه یاد شده بود، اما وقتی دو ساعت مانده به زمان برگزاری مسابقه دو تیم با اتوبوس‌هایشان پشت در غدیر رسیدند، درهای ورزشگاه به روی آنها باز نشد تا این مسابقه درنهایت با اصرار باشگاه استقلال خوزستان بر موضع خود به لغو شود.

حالا کمیته انضباطی حکم به تکرار این مسابقه در جایی غیر از خوزستان داده که به زودی از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد، اما نکته قابل توجه جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم رعایت بازی جوانمردانه و اصولی اخلاقی از سوی کمیته انضباطی به این باشگاه تحمیل شده است. 

متن این حکم به شرح زیر است: 

همچنین رفتار باشگاه خوزستان به عنوان بهره بردار ورزشگاه غدیر در عدم موافقت با بازگشایی درب این ورزشگاه علی رغم اطلاع و آگاهی از انتخاب ورزشگاه مذکور به عنوان محل دوم برگزاری مسابقات تیم آبی پوشان جنوب از مصادیق نقض اصول اخلاقی و جوانمردی حاکم بر مسابقات فوتبال تشخیص و مستند به مواد 51 و 117 مقررات انضاطی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم میگردد. رای صادره به جز جریمه نقدی قابل اجرا و تماماً ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف میباشد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری