Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان از حضور ملی پوشان با تیمی کامل در رقابتهای آسیایی و جهانی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشور درباره تیم اعزامی به مسابقات آسیایی بحرین و جهانی (کلمبیا) توضیح داد: «فدراسیون قصد دارد تیم کامل به این رقابت‌ها اعزام کند مگر اینکه اتفاق بازدارنده‌ای رخ دهد یا افراد حاضر در اردو نتوانند رکوردهای قابل قبولی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی برای رفع ابهام خبر اعزام تنها سه وزنه بردار از جمع ۲۰ نفر دعوت شده به اردوی بابلسر را تکذیب کرد و افزود: موضوع اعزام سه نفر درباره بازی‌های المپیک است که کمیته بین المللی المپیک سقف سهمیه سه نفر را برای هر کشور تعیین کرده است.

به گفته علی حسینی، اردو در شرایط مطلوبی در حال برگزاری است و سهراب مرادی فعلاً باید تحت مراقبت پزشک به تمریناتش ادامه بدهد اما کیانوش رستمی نیز در حال تمرین و آماده سازی است و بعد از حل و فصل برخی امور جاری و مشکلاتش از هفته دوم به اردو اضافه خواهد شد.»

سهراب مرادی، کیانوش رستمی، علی هاشمی، علی داودی، رسول معتمدی، میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، رضا دهدار، رضا بیرانوند، رضا باغی، امیر عزیزی، مسعود چترایی، مسعود ممیوند، علیرضا معینی، محسن دادرس، آیت شریفی، محمد زارعی، مجید عسکری و پیمان دهقان نفراتی هستند که به اردوی آماده سازی برای مسابقات آسیایی بحرین و جهانی کلمبیا دعوت شده اند.

منبع:‌مهر کد خبر 600735

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سعید علی حسینی وزنه برداران وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری تیم ملی وزنه برداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن

سعید اسدی گفت: تله‌های فرمونی به منظور جلب آفات جهت تعیین زمان مناسب مبارزه با آفاتی مانند کرم سیب، سرشاخه خوار هلو، کرم آلو و کرم خراط گردو و همچنین ردیابی مگس مدیترانه‌ای توسط کارشناسان حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بن در سطح باغات شهرستان نصب شدند.

مدیر جهاد کشاورزی بن افزود: این اقدام منجر به صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی در خصوص کنترل آفات می‌گردد.

بیشتر بخوانید

نصب تله‌های فرمونی در باغات و مزارع شهرستان اردل

وی اضافه کرد: با توجه به سطح چشمگیر باغات شهرستان تعیین زمان دقیق مبارزه با آفات و اطلاع زسانی به بهره برداران یکی از رسالت‌های مهم جهاد کشاورزی می‌باشد.

اسدی ادامه داد: عملیات نصب و ردیابی هفتگی آفات در تله‌های مذکور بصورت مستمر صورت گرفته و اطلاعیه‌های پیش آگاهی نیز بصورت شهرستانی صادر و به اطلاع عموم بهره برداران می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • ۹ راهکار موثر برای کاهش وزن در زنان بالای ۳۰ سال
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد