Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون بندری گفت: در این بخش که عمدتاً برگرفته از مصوبات شورای راهبردی شهرستان و اعتبارات استانی می‌باشند، بیش از ۳۰ پروژه عمرانی و خدماتی در زمینه های ورزشی، خدماتی، درمانی و آموزشی داریم که از این تعداد ۲۰ پروژه به افتتاح و بهره‌برداری رسیده و ۱۰ طرح و پروژه کلنگ زنی خواهند شد.

او می گوید: اعتبار اختصاص یافته به مجموع پروژه های استانی و محلی بیش از یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او در بحث پروژه ها و طرح های ملی بحمدالله امسال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) اقدامات خوبی صورت گرفته که بیش از یازده طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسند که در توسعه و پیشرفت منطقه و کشور نقش مؤثری خواهند داشت.

این مقام مسئول گفت: خبر نوید بخش دیگری که برای عموم شهروندان ولایتمدار شهرستان بندرماهشهر و دوستداران اهل بیت (ع) در سراسر کشور دارم این است که مجموعه اردوگاهی شهدای بندرماهشهر موقعیت قمر بنی هاشم در مرز شلمچه همزمان با پیاده روی و مشایه عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، افتتاح و آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه