Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@01:12:56 GMT

توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی در شازند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۲۱۵۸

توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی در شازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پلیس عبدالرضا جودکی گفت:مامورین انتظامی شهرستان شازند در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز درحین گشت زنی وکنترل محورم واصلاتی به طور هم زمان به چهاردستگاه خودروی سواری مشکوک و آنان را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ها 80 هزارعدد کپسول قرص ویتامینه ،190 کیلو گرم گردو ،700 عدد پیراهن مردانه ،چهار دستگاه ماشین لباسشویی و جارو برقی و دو دستگاه ماینر به همراه متعلقات آن فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف وضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی را بیش از هشت میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه 4نفر دستگیر و4دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می کند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق شوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف قاچاق چوب در پارسیان

 سرهنگ محمد رستمی  فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان گفت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

 وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط گردید و در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا