Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: قطعا اهالی رسانه می‌توانند صدای رسای تعلیم و تربیت باشند و با همراهی و همکاری خود به نقش آفرینی و اثرگذاری بر روی جامعه هدف بپردازند. 

وی افزود: با روی کار آمدن دولت جدید تغییر رویکردها ما یک سری اهداف را مشخص کرده و عهد بستیم تا به آن عمل کنیم که البته اتحاد و همدلی همه همکاران نیز در این زمینه تاثیرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: بنا به دستور وزارت و هماهنگی های صورت گرفته قطعا امسال تمامی کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهند شد‌.

این مقام مسئول اضافه کرد: ۸ میلیارد تومان تجهیزات برای هنرستان ها خریداری شده که به زودی به دست آن ها خواهد رسید.

وی ادامه داد: ۱۶۳ میلیارد تومان برای پروژه های نیمه تمام در سفر ریاست جمهوری در نظر گرفته شد و ۲۰ میلیارد تومان برای بهسازی اردوگاه یانس آباد تخصیص یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تمامی دانش آموزان ما دوز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند و همچنین ۱۰۰ درصد همکاران ما واکسن زده اند.

سیاهکالی مرادی افزود: ۱۳ فضای کانکسی وجود داشت که مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده تا قبل از شروع سال تحصیلی این فضاها برداشته و محیط غیر کانکسی برای دانش آموزان در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: قطعا شبکه شاد تعطیل نمی شود و آموزش ها به صورت تلفیقی خواهد بود اما مدارس حتما حضوری و دانش آموزان ملزم به حضور هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: در خصوص شهریه مدارس غیر انتفاعی بنا به رتبه آموزشی که دارند شهریه ها مشخص می شود و‌ این جدول قیمت در مدارس نصب شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مدارس دولتی حق دریافت هزینه ای با عنوان شهریه ندارند، گفت: ممکن است برخی مدارس از طریق انجمن اولیا هزینه ای را جهت برخی موضوعات دریافت کنند که از نظر قانونی مشکلی ندارد.

سیاهکالی مرادی اعلام کرد: در خصوص لباس فرم پیش از این هم اعلام شده بود که مدارس تغییر رنگ ندهند تا دانش آموزان بتوانند از لباس های گذشته خود استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در خصوص گزینش همکاران در ارتباط با مسائل روان شناختی اقدامات موثری انجام داده ایم و اگر مشکلی وجود داشته باشد به کمیسیون پزشکی ارجاع می دهیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی والدین در طول سال تحصیلی پیگیر فرایند درسی فرزند خود نیستند و پس از پایان سال تازه متوجه کم کاری ها و یا ضعف فرزند خود می شوند لذا این انتظار وجود دارد که والدین توجه بیشتری داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه ها خصوصا در حوزه لباس فرم بنا داریم تا سال آینده دوخت لباس های فرم را به هنرستان ها واگذار و از ظرفیت ها آن ها استفاده کنیم تا هزینه کمتری به والدین تحمیل شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین مدارس مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند