Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رای پرونده قاتل نگهبانان شرکت کشتیرانی شهریار و ضارب ماموران انتظامی در خیابان طالقانی تهران از سوی رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی صادر شد.

پس از طی روال قانونی و برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده و اخذ دفاعیات متهم، صبح امروز «دوشنبه ۷ شهریور» جلسه قرائت رای پرونده قاتل نگهبانان شرکت کشتیرانی شهریار و ضارب ماموران انتظامی در خیابان طالقانی با حضور وکیل متهم، نماینده فراجا و تعدادی از مجروحان خیابان طالقانی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد و حکم پرونده از سوی قاضی صلواتی به صورت حضوری به متهم ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی صلواتی با اشاره به اتهامات متهم گفت: اتهامات متهم علیرضا رضوی خالق آبادی فرزند جواد محاربه و افساد فی الارض از طریق تیراندازی به سمت افراد و ماموران فراجا، مباشرت در ۴ فقره قتل عمدی، شروع به قتل با استفاده از سلاح گرم نسبت به ۵ نفر از ماموران فراجا و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم در شهر تهران و شهرستان شهریار با استفاده از سلاح گرم، است.

وی افزود: با عنایت به گزارش مرجع انتظامی و نظریه اداره تشخیص هویت در خصوص بررسی علمی صحنه جرم و نظریه کمیسیون پزشکی قانونی در خصوص صحت و سلامت روانی متهم حین ارتکاب جرم و زمان معاینه، اظهارات شهود و حاضران در صحنه جرم و فیلم دوربین مداربسته مستقر در محل، متهم اقدام به تیراندازی به سمت ماموران فراجا کرده و این اقدام موجب ایجاد رعب و وحشت مردم شده است.

قاضی صلواتی ادامه داد: اقاریر صریح و منطبق با واقع متهم در تمامی مراحل دادرسی، حاکی از این است که وی اقدام به تهیه سلاح و مهمات، استفاده از سلاح کلت کمری، ارتکاب ۴ فقره قتل در شهریار، تیراندازی به سمت ماموران فراجا و مجروح کردن حداقل ۵ نفر کرده است.

قاضی صلواتی بیان کرد: با توجه به قرائن و شواهد منعکس در پرونده، اقدامات متهم از مصادیق محاربه است و بر اساس مواد ۲۷۹، ۲۸۳ و بند الف ماده ۲۸۲ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲، برای متهم حکم اعدام صادر شده است.

وی افزود: حکم به صورت حضوری به متهم اعلام شده و ظرف مدت ۲۰ روز قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

کد خبر 5576349 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: ماموران انتظامی قاضی صلواتی قتل محاربه شهرداری تهران اربعین حسینی اربعین 1401 سازمان محیط زیست هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اربعین قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی حفاظت از محیط زیست دادستانی تهران سازمان تامین اجتماعی مدیریت شهری عزت الله ضرغامی بنیاد شهید و امور ایثارگران خیابان طالقانی ماموران فراجا قاضی صلواتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشیار حمید خدیوی اظهار کرد: عصر جمعه حادثه فرونشست زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه ۵۱ به محل حادثه اعزام شدند.

افسر نگهبان ِآتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی مشخص شد فرونشست به عمق ۲ متر و ابعاد ۲ در ۲ به دلیل بارش باران و نشت از طرح اگو به زیر آسفالت اتفاق افتاده است.

وی گفت: با توجه به فرونشست عمیق و ایجاد حفره با قطر زیاد، یک طرف از بلوار کلاهدوز مسدود شد، همچنین از هر گونه تردد در این ناحیه جلوگیری به عمل ِآمد و پس از انجام عملیات رفع خطر، محل تحویل اداره آب و فاضلاب شد.

کد خبر 6089323

دیگر خبرها

  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر