Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@06:19:56 GMT

آلمان تسلیحات پیشرفته به اوکراین ارسال می‌کند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۷۶۵۲

آلمان تسلیحات پیشرفته به اوکراین ارسال می‌کند

اولاف شولتس صدراعظم آلمان روز دوشنبه اعلام کرد، برلین دفاع از اوکراین را تا هر زمان که ادامه یابد، برعهده می گیرد و در هفته‌های پیشرو به کی‌یف تسلیحات پیشرفته ارسال می کند.

به گزارش مشرق، شولتس در جریان بازدید از پایتخت جمهوری چک گفت، جدای از ارسال سیستم دفاع هوایی پیشرفته، سیستم های راداری یا پهپاد به اوکراین، آلمان مسئولیت ویژه ای را در مورد افزایش ظرفیت های توپخانه ای و دفاع هوایی کی یف عهده دار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شولتس ضمن درخواست از ۲۷ کشور عضو اتحادیه برای حل و فصل اختلافات و یافتن راه‌حل‌های تازه، گفت که آلمان به حمایت از کی یف تا هر زمان که طول بکشد، ادامه می دهد.

صدراعظم آلمان بر تعهد کشورش به گسترش اتحادیه اروپا تاکید کرد و گفت که کشورهای غرب بالکان، اوکراین، مولداوی و در نهایت گرجستان نیز باید به این بلوک بپیوندند.

وی افزود: در این اتحادیه گسترده، اختلافات بین کشورهای عضو تا آنجا که به منافع سیاسی، نفوذ اقتصادی و سیستم های امنیت اجتماعی مربوط می شود، افزایش می‌یابد.

چندی پیش، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین از اولاف شولتس صدراعظم آلمان خواست از کی‌یف در مقابل مسکو حمایت بیشتری کند و کمتر نگران واکنش‌های روسیه باشد.

کی‌یف و متحدان غربی آن از آلمان، فرانسه و ایتالیا به اتهام تاخیر در حمایت از اوکراین در مبارزه با نیروهای روسیه در شرق این کشور انتقاد کرده و آن‌ها را به کندی در تحویل تسلیحات و یا مقدم دانستن رفاه خود در مقابل آزادی و امنیت اوکراین متهم کرده‌اند.   شولتس، مانند همتایان فرانسوی و ایتالیایی خود این اتهامات را رد می‌کند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت آلمان اوکراین جنگ روسیه و اوکراین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو

در آستانه نهم ماه می، سالروز پیروزی اتحاد جماهیر شوروی سابق در جنگ جهانی دوم، نمایشگاهی از تسلیحات نظامی اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو،  برپا شده است.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • وقتی هوش طبیعی حشرات به کمک ربات‌ها می‌آید
  • پیشرفته‌ترین لباس فضانوردی رونمایی می‌شود
  • چرا صهیونیست‌ها از اسامی مقدس برای نامگذاری تسلیحات و عملیات‌های نظامی استفاده می‌کند؟
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • ببینید | نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • فیلم/ نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • پافشاری اوکراین برای گرفتن پهپاد پیشرفته آمریکایی