Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ششمین روز از هفته دولت ۱۲۷ طرح عمرانی و اقتصادی در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، فرزاد مخلص‌الائمه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های هفته دولت در شهر اراک اظهار داشت: امروز در هفته دولت در ادامه برنامه‌هایی که در سطح استان وجود داشت در خدمت مردم شریف شهرستان اراک حضور پیدا کردیم و دو اقدام بسیار مهم صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افتتاح تعدادی از مدارس در سطح استان به صورت یکجا در شهر اراک و روستای گاوخانه 16 مدرسه و 74 کلاس یکجا افتتاح شدند که تعدادی از آنها جایگزین مدارس کانکسی شدند و تعدادی از آنها جایگزین مدارسی که نیاز به تجهیز و بازسازی داشتند شد.

استاندار مرکزی عنوان کرد: امیدواریم به زودی شاهد جمع‌آوری تمام مدارس کانکسی استان باشیم چراکه در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی  مصوبه‌ای داشتیم که در سال تحصیلی جدید 16 مدرسه و 74 کلاس به ظرفیت سخت‌افزاری تعلیم و تربیت استان مرکزی اضافه شد.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: 127 پروژه از 770  پروژه کل استان مرکزی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان اراک بود که 77 میلیارد تومان پروژه‌های اقتصادی و 170 میلیارد تومان در حوزه عمرانی کار انجام شده است‌.

وی ادامه داد: حدود 200 نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم هم ذیل پروژه‌های اقتصادی ایجاد می‌شود ولی پروژه‌های عمرانی اشتغال‌زا نیستند و خدمات عمومی هستند که به مردم ارائه می‌شود مانند اصلاح شبکه برق، اصلاح معابر، دیوارهای رودخانه‌ای و جاده‌ها محورهای مواصلاتی است.

استاندار مرکزی بیان کرد: پروژ‌ه‌های اقتصادی که عمدتاً در حوزه‌های تولیدی اشتغال‌زا هستند باید انجام شود البته ما در پروژه عمرانی مثلاً همین امروز یک افتتاح اورژانس که توسط خیران ساخته شده بود را داشتیم که با توجه به اینکه یک مرکز خدمت‌رسان است می‌تواند حداقل 7 نفر اشتغال ایجاد کند.

ششمین روز از هفته دولت در خراسان رضوی/ بهره‌برداری از 5 طرح ملی صنعتی در فریمان تا افتتاح 35 پروژه در ‌گلبهار ششمین روز هفته دولت در اصفهان/ آغاز عملیات احداث 1011 واحد طرح نهضت ملی مسکن ششمین روز هفته دولت در آذربایجان غربی/ بهره‌برداری از 142 پروژه برق‌رسانی/ تمام روستاها برق‌دار شدند

مخلص‌الائمه تصریح کرد: استان مرکزی تنها استانی است که مجمع خیران اورژانس 115 را دارد که این افتخاری برای مردم فهیم استان مرکزی محسوب می‌شود، خیران در این مجموعه تلاش خیلی زیادی داشتند و تعداد زیادی از پایگاه‌های اورژانس در سطح استان توسط خیران ساخته شده و تعدادی هم درحال ساخت است که امیدواریم به زودی یک رقم قابل توجه ارائه دهیم.

وی در خصوص دیگر  پروژ‌ه‌های افتتاحی امروز گفت: از جمله اقدامات دیگر افتتاح تعداد زیادی پروژه در حوزه‌های روستایی، اصلاح شبکه برق و آب، بحث معابر و مسائلی از این دست بود که به صورت یکپارچه انجام شد، البته فرصت نشد بتوانیم خدمت تک تک شهروندان و روستاهای شهرستان برسیم و یکی از روستاها به عنوان نماینده انتخاب شد و اعلام بهره‌وری صورت پذیرفت.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: امیدواریم که سرعت و شتاب در توسعه و حرکت در پروژه‌های عمرانی شهرستان اراک همزمان و همگام با سایر شهرستان‌های استان ادامه داشته باشد و به زودی شاهد پایان بسیاری از پروژه‌های ناتمام در سطح شهرستان که عمدتاً خدمات عمومی به کل کشور یا کل استان ارائه می‌دهند مانند بیمارستان ولیعصر، پل شهدای سنجان، کتابخانه مرکزی که بزرگترین کتابخانه کشور و تالار مرکزی است باشیم و مورد بهره‌برداری قرار گیرد و منافع آن به همه مردم برسد.

انتهای پیام/712/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دولت استان مرکزی ششمین روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است