Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق تعاون ایران در پیامی با گرامیداشت یاد شهید دکتر بهشتی به عنوان مروج تفکر تعاون، اعلام کرد: توجه و اهتمام دولت سیزدهم به بخش تعاون و تاکید بر مردمی سازی اقتصاد که در اقتصاد تعاونی تجلی می‌یابد.

به گزارش ایران اکونومیست، در پیام بهمن عبداللهی به مناسبت هفته تعاون آمده است: «گرامیداشت هفته تعاون فرصت مغتنمی است تا تمامی دست‌اندرکاران حوزه‌های مختلف تعاون بخش بزرگی از توان خود را با ارائه برنامه‌های توسعه‌ای معطوف تبیین نقش و جایگاه تعاونی‌ها به‌عنوان دومین رکن نظام اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ تعاون نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام ادامه یافت: اشتغال پایدار، تولید ملی بر پایه دانش بنیان، مسئولیت‌پذیری جمعی، عدالت اجتماعی، برابری فرصت‌ها، رفاه عمومی و احترام به خرد جمعی در مفهوم توسعه پایدار عینیت می‌یابد. نیاز به گسترش الگوی اقتصاد تعاون، راهکاری پویا و مؤثر در راستای برون‌رفت از گره‌های اقتصادی است.

در این پیام آمده است: توجه و اهتمام دولت سیزدهم به بخش تعاون و تاکید بر مردمی‌سازی اقتصاد که در اقتصاد تعاونی تجلی می‌یابد، فرصت مغتنمی را در اختیار جامعه تعاون قرار می‌دهد تا با رشد و ارتقای ظرفیت‌های خود، بازوی استوار و توانمندی در کنار دولت باشند.

در این پیام آمده است: تعاونگران نیز به لحاظ پایبندی به ارزش‌ها و اصول تعاون و مسئولیت‌های ناشی از آن، از شایستگی لازم برای بسط و گسترش اقتصاد تعاون در مسیر تحقق اهداف توسعه پایدار برخوردار می‌باشند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نیستند.

در پیام عبداللهی آمده است: اتاق تعاون ایران به‌عنوان متولی غیردولتی بخش، تمامی مساعی خود را باهدف تسهیلگری و زمینه سازی حضور قدرتمندانه تعاونی‌ها در بازارهای هدف صادراتی نموده و بر آن تاکید دارد.

پیام ادامه یافت: امیدوارم با تشریک مساعی موثر مدیران شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی و اتاق‌های تعاون استان‌ها و استمرار حمایت‌های دولت سیزدهم بتوانیم گام‌های بلندتری برای رسیدن به هدف کسب سهم ۲۵ درصد از اقتصاد کشور برداریم. اینجانب با تقدیر از فعالیت‌های ایثارگرانه تمامی تعاونگران عرصه‌های مختلف، هفته تعاون را صمیمانه خدمت تمامی این عزیزان تبریک عرض می‌نمایم.»

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اتاق تعاون ایران ، ایرنا ، دولت سیزدهم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اتاق تعاون ایران ایرنا دولت سیزدهم اقتصاد تعاون دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین زمین ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی کارگران خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ارسلان مالکی با اشاره به این‌که اراضی تامین شده برای کارگران در 10 استان کشور واقع شده‌اند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به 5000 هکتار بوده که برای ساخت 140 هزار واحد مسکونی کافی است.

وی با اشاره به این‌که صنعت شهرها یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور است، افزود: اجرا این طرح، مشارکت دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در احداث پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت از مزایای این مشارکت است. در این راستا دولت نیز تمامی امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد