Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@07:48:53 GMT

قتل خونین پسر جوان در شوش

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۸۱۵۲

قتل خونین پسر جوان در شوش

با تلاش ماموران پلیس، یک قاتل در شهرستان شوش دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، سرگرد مسعود دادوند اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره قتل جوان ۲۴ ساله با سلاح سرد در شهرستان شوش، بررسی موضوع و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم و جمع‌آوری ادله و اقدامات فنی و تخصصی، قاتل را در کمتر از پنج ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی شوش ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی (قتل) اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی با مقتول عنوان که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

منبع: رکنا

کد خبر 600719

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ماموران پلیس قاتل شوش قتل در شوش پرونده قتل عمد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد