Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@20:01:10 GMT

۱۷۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان قزوین فعالیت دارد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۸۳۸۲

۱۷۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان قزوین فعالیت دارد

ناصر ظاهری با اشاره به فعالیت ۱۷۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان گفت: ساختمانی در شهر کوهین تحت عنوان قرارگاه حاج عبدالله والی جهت استقرار گروه‌های جهادی و مرکز نیکوکاری با رویکرد جهادی و با هدف هم‌افزایی‌ بیشتر اختصاص می‌یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح قزوین؛ ناصر ظاهری در همایش "امدادگران جهادی و هسته‌های جهادی" که ظهر امروز (دوشنبه) در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش تبیین و تشریح قرارگاه حاج عبدالله والی و نحوه فعالیت هسته‌های جهادی کمیته امداد است و امیدواریم این همایش در راستای کار جهادگری و امدادگری اثرات سازنده‌ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: یکی از راهبردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و نیکوکاری است و هدف اصلی تشکیل گروه‌ها و هسته‌های جهادی هم نهادینه‌ سازی فرهنگ احسان و رسیدگی به حال محرومان و نیازمندان جامعه به ویژه در میان قشر جوان و آینده‌ساز کشور است.   مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: کمیته امداد طی سال‌های گذشته ظرفیت‌های بیرونی خوبی را ایجاد کرده و از جمله آن راه‌اندازی مراکز نیکوکاری بوده که از عملکرد خوبی در سطح کشور برخوردار است.   وی با اشاره به فعالیت 173 مرکز نیکوکاری در سطح استان عنوان کرد: این مراکز که به مردم واگذار شده دارای خیرات و برکات فراوانی بوده؛ چراکه کارهای مردمی اقداماتی خودجوش و برآمده از دل مردم و اعتقادات دینی آنان است و به همین دلیل هم همواره به ثمر می‌نشیند.

قرارگاه حاج عبدالله والی در شهر کوهین دایر می‌شود   ظاهری با اشاره به فعالیت کمیته امداد در سال جاری بیان کرد: در پنج ماهه ابتدایی سال جاری با هم افزایی صورت گرفته، عملکرد گروه‌های جهادی در سرفصل‌های اطعام مهدوی، تامین مسکن اعم از تعمیرات و احداث، بهداشت و درمان، اشتغال و خودکفایی و امور فرهنگی و مناسبت‌ها بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است و قطعا با تشکیل گروه‌ها و هسته‌های جهادی این میزان از کمک‌ها هم گسترش پیدا می‌کند.   وی خاطر نشان کرد: ساختمانی در شهر کوهین تحت عنوان قرارگاه حاج عبدالله والی جهت استقرار گروه‌های جهادی و مرکز نیکوکاری با رویکرد جهادی و با هدف هم‌افزایی‌ بیشتر اختصاص می‌یابد.   گفتنی است؛ "حاج عبدالله والی" از امدادگران کمیته امداد بود که با روحیه جهادی سال‌ها در مناطق محروم بشاگرد، منشا خدمات و فعالیت‌های ارزنده در راستای رسیدگی به محرومان بود.
افراد خیر و نیکوکار استان قزوین جهت عضویت در هسته جهادی قرارگاه حاج عبدالله والی می‌توانند عدد 2 را به شماره 10003000033808 پیامک کنند.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: هسته های جهادی مرکز نیکوکاری کمیته امداد گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار؟ گفت: ۴۵۰ هزار نیکوکار حقیقی، ۴۴۰ مرکز و ۴۰۰ موسسه خیریه و جهادی با کمیته امداد فارس همکاری می‌کنند که از ۵۰۰ نفر آن‌ها تجلیل شد.
موصلی با بیان این که خیران در فارس پارسال ۹۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند، افزود: تلاش می‌کنیم امسال میزان همراهی خیران به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش باید.
وی ادامه داد خیران در زمینه‌های مختلف کمک هزینه ازدواج، هزینه درمان، ساخت منزل مسکونی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از کودکان بی سرپرست با کمیته امداد همکاری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: ۳۰ درصد از کمک‌های این نهاد به مردم، توسط خیران تامین می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس