Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:50:25 GMT

ایجاد اشتغال برای جوانان مهمترین اولویت دولت

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۸۵۳۹

ایجاد اشتغال برای جوانان مهمترین اولویت دولت

ایسنا/همدان فرماندار تویسرکان‌ با تأکید بر ایجاد اشتغال برای جوانان گفت : تحقق سند اشتغال شهرستان و ایجاد کار برای جوانان از اولویتهای برنامه کاری ماست.

حسین افشاری دوشنبه ۷ شهریور همزمان با ششمین روز از هفته دولت در شورای اداری این شهرستان بیان کرد : تا امروز بالغ بر ۷۵۰ شغل جدید ایجاد شده که غالبا هم بومی شهرستان هستند و باید این مقدار را به ۱۵۰۰ برسانیم تا بتوانیم بخشی از نیاز اشتغال جوانان را مرتفع کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا گفت : یکی دیگر ار اولویتهای کاری ما که در رونق و توسعه اقتثادی شهرستان و همچنین ایجاد اشتغال مؤثر است ، پیگیری و اجرای پروژه های  مصوب با منابع استانی و ملی می باشد و در این مسیر از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی هم نباید غافل شویم .

افشاری افزود :  برخلاف تبلیغات منفی دشمنان جمهوری اسلامی، کشور ما به لحاظ ثروت چهاردهمین اقتصاد بزرگ جهان را دارد و باید به بهترین شکل ممکن از سرمایه های ملی و بخش خصوصی در محلی که برای مردم بیشترین نفع را دارد بهره ببریم .

فرماندار تویسرکان اظهارکرد : دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی مهمترین عامل در توسعه اقتصادی  است و همچنین نوع اندیشه در بحث سرمایه گذاری مهم است .

افشاری بیان کرد : یکی دیگر از مهمترین اولویتهای این دولت وما اجرای طرح  نهضت ملی مسکن است ، اجرای نهضت ملی مسکن بر اساس نیاز متقاضی برنامه ریزی می شود و تا کنون بیش از ۱۶۰ نفر پول خود را  واریز کردند و انتظار می‌رود  که سریعا عملیات اجرایی این طرح  شروع شود.

وی گفت : با توجه به خشکسالی و کم شدن بارش ، اولویت بعدی  مدیریت منابع آبی شرستان می باشد و در حال حاضر  ۲۱۰۰ حلقه چاه آب مجاز در شهرستان داریم و  چاههای غیر مجاز شناسایی و با اولویت بر اساس قانون مسدود می شوند.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه گرانی و بیکاری دو مشکل است که باید سریع حل کنیم، شتاب رشد علمی ایران فوق العاده و بی نظیر است و در این خصوص جز ۵ کشور اول جهان  در این حوزه  هستیم، افزود : با تمام تحریم‌هایی که داریم باز هم  ۹۰ درصد نیازهای مردم در  داخل کشور تولید می‌شود و به لحاظ درآمد سرانه جز پردرآمدترین کشورها هستیم.

افشاری با تأکید براینکه ما در شهرستان کار هیجانی و مانوری انجام نمی دهیم و تصمیم داریم  شهرستان را عالمانه مدیریت کنیم و با مشورت و درایت کارها را پیش ببریم، تصریح کرد :  در حوزه شوراهای شهر هم در سه شهر شهرستان وحدت خوبی ایجاد شده، ما هم آنها را  حمایت می کنیم تا بهترین  تصمیم را برای پیشرفت و توسعه و حل مشکلات مردم  بگیرند.

وی در پایان گفت :  شهردار تویسرکان پروژه های بزرگی در دست اقدام دارد، کاشت گل و تمیزی خیابان ها کار عادی است، شاخصه موفقیت یک شهردار اجرای پروژه های بزرگ است و امید داریم  شورا ها به گونه ای پیش بروند که در پایان خدمت در حضور خدا و مردم رو سفید باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اشتغال سرمايه گذاري شهرداري استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان

ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان تویسرکان از پیشتازی این شهرستان در استان همدان در کشت کلزا خبر داد.

سجاد محمداصغری با اشاره به افزایش سطح زیرکشت کلزای شهرستان تویسرکان اظهار کرد: سطح زیرکشت کلزا مزارع شهرستان تویسرکان در سال گذشته ۲۶۵ هکتار بود که در سال‌جاری به ۷۳۰ هکتار افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین سطح زیرکشت کلزا در استان همدان در سال‌جاری به شهرستان تویسرکان اختصاص دارد، افزود: برگزاری کلاس‌های ترویجی و آموزشی در افزایش این میزان سطح زیرکشت کلزا در شهرستان تأثیر بسزایی داشته است.

محمداصغری با اشاره به اینکه محصولی چون کلزا جایگاه ویژه‌ای در حوزه اصلاح الگوی کشت دارد،  یادآور شد: کم‌آب‌بر بودن، مقاومت نسبت به سرما و بهترین گیاه در تناوب با گندم و جو را می‌توان از جمله مزایای کشت این محصول دانست.

وی در ادامه تأکید کرد: محصول کلزا، عاملی به منظور کنترل بیماری پاخوره گندم است از همین رو کاشت در تناوب گندم سبب افزایش ۲۵ درصدی عملکرد این محصول می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان، محمداصغری، اجرای کشت قراردادی را عاملی مؤثر در افزایش سطح زیرکشت محصول کلزا در شهرستان دانست و گفت: توسعه هر چه بیشتر سطح زیرکشت کلزا در تویسرکان در دستور کار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود