Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛"حسن عروتی‌موفق" روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر و بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان دکتر غرضی، افزود: هفت میلیارد تومان از این اعتبار به همت خیّر ملایری تامین سده است.

وی با بیان اینکه فضای اورژانس از ۸۰۰ به هزار و ۴۰۰ مترمربع افزایش پیدا ‌می‌کند، اظهار داشت: ۱۰ میلیارد تومان مابقی نیز توسط سازمان تامین اجتماعی تامین شده و امیدواریم تا پایان امسال اورژانس بیمارستان دکتر غرضی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان ادامه داد: به دلیل اینکه فضای اورژانس این بیمارستان برای ارائه خدمات کوچک و استانداردهای آن نیز مربوط به سال‌های قبل است با پیگیری‌ مجوز بازسازی، توسعه و استانداردسازی اورژانس را از سازمان تامین اجتماعی گرفتیم.

عروتی‌موفق با اشاره به اینکه در زمینه هتلینگ بیمارستان‌ها اقدامات بسیار خوبی در راستای استاندارد سازی ۲ بیمارستان آتیه و غرضی انجام شده است، گفت: در استانداردسازی و هتلینگ بیمارستان، تلاش ما بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها و حفظ زیبایی فضاهای بیمارستانی است.

به گفته وی، سال گذشته یک میلیون و ۴۵۰ هزار مورد ویزیت توسط پزشکان متخصص و عمومی، حدود ۳۷ هزار مورد عمل جراحی و هفت هزار مورد زایمان در بیمارستان‌های آتیه و غرضی انجام شده است.

عروتی‌موفق ادامه داد: در ایام شیوع ویروس کرونا، بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آتیه و غرضی بستری شدند.

وی با بیان اینکه از نظر امکانات، اکسیژن، دارو و تجهیزات در این ۲ بیمارستان هیچ مشکلی نداشتیم، افزود: در حال حاضر حدود ۱۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آتیه همدان و دکتر غرضی ملایر بستری هستند که بیشتر مراجعان ما مربوط به بیماران سرپایی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان واکسیناسیون گسترده را عامل اصلی کاهش تعداد بیماران بستری عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون سطح رضایت‌مندی در بیمارستان دکتر غرضی در بخش بستری، بیش از ۹۳ درصد است که درصد بسیار بالایی است.

امام جمعه ملایر نیز حضور خیران در عرصه سلامت را ستودنی و ارزشمند دانست و گفت: دنیای امروز دنیای مسابقه است و افراد باید در کار خیر از یکدیگر سبقت بگیرند.

حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" با بیان اینکه هر کسی در هر پست و مقامی، نسبت به مردم وظیفه دارد و نمی‌تواند خود را جدای از مردم بداند، افزود: جامعه پزشکان، پرستاری و کادر درمان در این زمینه وظیفه سنگینی دارند و باید بیماری مردم را بیماری خود بدانند.

به گزارش ایرنا؛ در این نشست از "علی‌حیدر ابوالقاضی" به عنوان پزشک نمونه کشوری، "محمدرضا توکلی" و "مسعود بیگ‌محمدی" به عنوان پزشکان نمونه استانی و "معصومه ترکاشوند" بهیار نمونه عفاف و حجاب و تقدیر شده از سوی استانداری همدان، تجلیل به عمل آمد.

در حال حاضر ۳۱۳ تخت فعال در ۲ بیمارستان آتیه همدان و دکتر غرضی ملایر و ۶ مرکز درمانی دیگر استان همدان، زیر نظر سازمان تامین اجتماعی فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی هفته دولت ملایر دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی هفته دولت ملایر سازمان تامین اجتماعی هفته دولت ملایر دولت سیزدهم سازمان تامین اجتماعی دکتر غرضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان