Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مهدوی گفت: در جهاد تبیین انتظار این است که همه ما وظیفه خود را به نحو شایسته و درست انجام دهیم و با رعایت امانت، صداقت و بدون از هرگونه گرایش سیاسی، واقعیت های جامعه را بیان کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ار خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در مجمع فعالان برتر رسانه ای خراسان جنوبی که با حضور مدیران رسانه های استان برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: اصحاب رسانه سربازان گمنامی در تمام کشور به ویژه خطه خراسان جنوبی هستند که وظیفه و رسالت تبیین را با همه مشکلات و گرفتاری هایی که در عرصه فعالیت رسانه ای دارند جهادگونه ایستاده و کار میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از رسانه انتظار است رسالت تبیینی خودش را همانگونه که حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) پیام عاشورا را منتقل کردند انجام دهند و در تمام تاریخ انقلاب نیز همین بوده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: اقداماتی که امروز گروه های جهادی انجام می دهند در سال ۱۳۴۷ در آن واقعه ای که در فردوس اتفاق افتاده مقام معظم رهبری اولین فعالیت جهادی را انجام دادند.

سردار مهدوی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سال ۴۷ با کمبود امکانات و شرایط سخت با حضور در فردوس خدماتی به مردم این منطقه ارائه می دهند.

وی اظهار کرد: آنچه مهم بوده و وظیفه ما و شما را سنگین میکند تبیین این مسائل است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در سال ۴۷ و زلزله فردوس دولت وقت و طاغوت نه تنها به مردم کمک نکرد بلکه بعد از چند روز که کمک هایی به این مردم در حال انجام بود را مانع شد و کمکهای مردمی و مواد غذایی را برگشت می دادند اما مقام معظم رهبری در آن سال بدون هیچ مسئولی با تعدادی از روحانیون برای کمک به مردم جنوب خراسان آمدند.

سردار مهدوی به مقایسه خدمت رسانی در حوادث طبیعی قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و افزود: در اقدامات و خدماتی که در حال حاضر در شرایط حوادث و مشکلات به مردم ارائه می شود و تبدیل وضعیت هایی که اتفاق افتاده با بیان و تبیین شود تا همه به ویژه نسل جوان مطلع شوند‌.

وی با بیان اینکه در جهاد تبیین انتظار این است که همه ما وظیفه خود را به نحو شایسته و درست انجام دهیم و با رعایت امانت، صداقت و بدون از هرگونه گرایش سیاسی، واقعیت های جامعه را بیان کنیم، اظهار کرد: رسانه ها حلقه واسط بین مسئولین، مردم، آسیب ها و مشکلات اجتماعی هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اگر مسائل درست بیان و انتقادها سازنده باشد بسیاری از مشکلات حل می شود‌.

سردار مهدوی بیان کرد: اجلاسیه ملی جهادگران بسیار مهم است چراکه گروه های جهادی در سطح ملی و بین المللی فعال و فراگیر شده است گروه های جهادی در یمن، فلسطین، لبنان، بازسازی عتبات و ..‌. فعال است و از مرز ملی فراتر رفته است.

وی با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس افتخاری برای خراسان جنوبی است، اظهار کرد: این اجلاسیه به خوبی پوشش رسانه ای داده که در تاریخ ماندگار شود چراکه منشاء گروه های جهادی از خراسان جنوبی است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه انصارالرضا ع گروه های جهادی خراسان جنوبی سردار مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند

ایسنا/قزوین منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

سالار آبنوش سه‌شنبه شب ۱۱ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها در صحن شورای شهر قزوین حضور یافت و ضمن تبریک این روز به اعضای شورای شهر قزوین، اظهار کرد: این نشانه عظمت جمهوری اسلامی است که قدرت را از تک‌نظری و تک‌قطبی زمان طاغوت نجات داد و امروز شوراها و پارلمان‌های مردمی تصمیم‌گیر مردم هستند.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اینکه با گرایش، سلایق و اندیشه‌های متفاوت در شوراها برای اقشار مردم تصمیم‌گیری می‌شود از برکات جمهوری اسلامی است که این موهبت باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی اراده خداوند را در مسیر رشد جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت مؤثر دانست و ضمن یادآوری تصمیم‌گیری‌های اثرگذار و مهم شورای شهر قزوین در ادوار گذشته ازجمله ساخت سریال شوق پرواز در حوزه فرهنگی و ساخت نخستین پل‌های مهم شهر قزوین با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در گذشته، نتایج کار گروهی، وحدت در بین مدیران و مسئولان را متذکر شد.

وی در حوزه کار فرهنگی با اشاره به نمونه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در سازمان تبلیغات اسلامی که تحت عنوان طرحی به نام «دختران حاج قاسم» برگزار شده است، بیان کرد: امروز مهمترین مسئله، پاسخ به شبهات نسل جوان است و لازم است برای این مهم نیز به تأسی از گذشته همان انسجام و وحدت بین همه دستگاه‌ها و متولیان امر ایجاد شود تا در استان شاهد شکوفایی فرهنگی باشیم.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: افکار عمومی مردم کشور پذیرنده حقیقت است و اگر در بزنگاه‌ها شاهد برخی رفتارهای ناخوشایند هستیم، به این معنی است که تبیین و عملیات فرهنگی مناسبی صورت نگرفته است چراکه اگر این تبیین صورت بگیرد متوجه می‌شویم اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • صدا و سیما، خط مقدم جهاد تبیین است
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود