Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:50:12 GMT

جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون تن کالا در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۰۳۸

جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون تن کالا در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبرز کرمی اظهار کرد: طی پنج ماهه سال جاری سه میلیون و ۷۲۴ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابه‌جا شده است که نسبت به سال گذشته تناژ جابجایی کالا ۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری ۲۳۳ هزار حوله صادر و تعداد بارنامه‌ها صادر شده نیز ۲۳۵ هزار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: بیشتر تناژ جابجایی کالا در سطح استان مربوط به شهرستان کرمانشاه با ۲ میلیون و ۲۷۳ هزار تن است و سیمان ۷۱۶ هزار تن کالای اصلی جابه‌جا شده است.

کرمی بیان کرد: ۱۰ کالای عمده حمل شده در استان کرمانشاه سیمان به صورت کیسه‌ای و فله، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، چغندرقند، سنگ سنگبری، گازوئیل، مازوت، کنجاله است.

وی با اشاره به تعداد رانندگان فعال حوزه حمل و نقل کالا، گفت: ۱۹ هزار و ۱۷۴ راننده در حوزه حمل و نقل کالا فعال هستند و تعداد کل ناوگان حمل و نقل کالا برون‌شهری ۱۳ هزار و ۲۱۵ خودرو است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه انجام می‌شود و هموطنان، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

کد خبر 5576494

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه حمل و نقل هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی اربعین 1401 افتتاح طرح عمرانی خطبه های نماز جمعه گرگان قزوین دولت سیزدهم آمار کرونا گناوه اردبیل حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه حمل و نقل کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ،صحرایی افزود:  طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه ای در پارک فناوری استان و همچنین دو مرکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال در پارک علم فناوری و دانشگاه رازی راه اندازی می شود.
محمدطیب صحرایی روز پنج شنبه در حاشیه نشست پیگیری پروژه های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه که با حضور معاون فناوری و نوآوری و مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل هلدینگ مادیران، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه و جمع دیگری از مدیران وزارت ارتباطات و استان برگزار شد؛ عنوان کرد: عرصه اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه های بسیار خوب برای رونق اشتغال و تولید در استان کرمانشاه است.
مدیر ارشد استان گفت: خوشبختانه با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که طی ماه‌های اخير با وزیر ارتباطات و معاونین ایشان صورت گرفته، به توافقات تحول آفرینی برای اجرای طرح‌های مختلف در این حوزه رسیده ایم که در نشست امروز چگونگی اجرای آن ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای در مجموعه پارک علم و فناوری استان بزودی شروع به فعالیت می‌کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این مرکز با ۲۰ تیم فعالیت خود را برای تولید آثار آغاز می کند و در آینده تا ۵۰ تیم گسترش خواهد یافت.

وی ادامه داد: طرح ایجاد سرزمین اقتصاد دیجیتال یکی دیگر از طرح های تحول آفرینی که می‌تواند بستر بسیار خوبی برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان حوزه‌های فناوری اطلاعات فراهم کند.

صحرایی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و همراهی وزارت ارتباطات، امیدوارم بتوانیم در زمان کوتاهی بتوانیم این عرصه بسیار مهم را هم برای اشتغال جوانان و رونق کسب و کار استان فراهم کنیم.

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد