Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@16:19:39 GMT

بیرون راندن طرفداران صدر از کاخ ریاست جمهوری بغداد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۳۰۶

بیرون راندن طرفداران صدر از کاخ ریاست جمهوری بغداد

منابع عراقی از تخلیه کاخ ریاست جمهوری از طرفداران صدر خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از بغداد الیوم، منابع عراقی از تخلیه کاخ ریاست جمهوری از طرفداران صدر خبر دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی طرفداران صدر را از کاخ ریاست جمهوری عراق بیرون کرده اند.

همزمان اخباری درباره بازداشت برخی از گزارشگران شبکه های عربی در داخل منطقه سبز به اتهام اخلال در امنیت عراق خبر می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر دیگر اینکه طرفداران صدر استانداری دیالی را به تسخیر خود در درآورده اند.

همزمان دهها نفر از طرفداران صدر در ساختمان استانداری دیوانیه خبر دادند.

منابع عراقی از بستن مرزهای الانبار با بغداد خبر دادند.

احمد سلیم، فرمانده ستاد عملیات بغداد دستور تشدید حفاظت لازم از ادارات، بانک ها و دفاتر احزاب و همه زیرساخت ها را صادر کرده است.

فرماندهی ستاد عملیات بغداد به فرماندهان امنیتی اعلام کرده است که مسئولیت هرگونه اشتباه یا کوتاهی در حفاظت از اماکن با فرماندهان خواهد بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت عراق بغداد مقتدی صدر کاخ ریاست جمهوری عراق منطقه سبز خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کاخ ریاست جمهوری طرفداران صدر خبر دادند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، امروز سه‌شنبه با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده بودند.

پوتین که در انتخابات ماه مارس با کسب ۸۷.۲۸ درصد آراء، قاطعانه به پیروزی رسید، ساعاتی پیش با ادای سوگند، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری‌اش را شروع کرد.

کد خبر 6099597

دیگر خبرها

  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم
  • مراسم تحلیف دور جدید ریاست جمهوری ولادیمرپوتین
  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است/ایران تهدیدی بزرگ برای اسرائیل
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است