Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@09:34:27 GMT

معرفی برترین شرکت های تجهیزات تعمیرگاهی خودرو

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۳۵۵

تجهیزات تعمیرگاهی یکی از اصلی ترین نیاز های هر مکانیک خودرو می باشد، به همین خاطر باید با شرکت های معتبر برای خرید تجهیزات تعمیرگاهی آشنا باشید تا بتوانید محصول مورد نیاز خودتان را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، خریداری کنید، لذا در این گزارش برترین شرکت های فروش تجهیزات تعمیرگاهی خودرو معرفی شده است، پس اگر به دنبال یک شرکت معتبر برای خرید تجهیزات هستید حتما تا انتها این مطلب را مطالعه فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ویل تک

صنایع تعمیرگاهی پاشا یا شرکت ویل تک از شرکت های بزرگ در زمینه فروش قطعات و تجهیزات تعمیرگاهی خودرو می باشد. این شرکت دارای سابقه چندین و چند ساله در این زمینه بوده و توانسته به خوبی نیاز مشتریان خود را برطرف سازد. تنوع بالا محصولات این شرکت باعث شده تا تمامی مکانیک های عزیز بتوانند تجهیزات مورد نیاز خود را از این شرکت تهیه کنند. ویل تک مجموعه ای بزرگ و بین المللی در زمینه تجهیزات تعمیرگاهی خودرو می باشد که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود.

مزایای شرکت ویل تک

تنوع محصولات بالا سابقه طولانی در زمینه فروش تجهیزات کیفیت قابل قبول تجهیزات فروش تجهیزات تعمیرگاهی، معاینه فنی و تجهیزات کارواش

اطلاعات تماس شرکت ویل تک

تلفن های تماس: 66926431 - 66938452 پست الکترونیک: - وب سایت: wheeltech.co آدرس: تهران خیابان آزادی مابین چهارراه نواب و اسکندری رو به روی بانک تجارت پلاک

 

شرکت یگانه صنعت تهران

شرکت یگانه صنعت تهران یکی از شرکت های بسیار معتبر برای خرید تجهیزات تعمیرگاهی می باشد. این شرکت از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات و برگزاری دوره های آموزشی خودرو آغاز کرده است و تا به امروز توانسته مشتریان زیادی را جذب کند. خدمات پس از فروش، آموزش استفاده از تجهیزات در کنار شرایط فروش اقساطی تجهیزات تعمیرگاهی، باعث شده تا این شرکت در بین مکانیک ها به یک شرکت بسیار محبوب تبدیل شود، به همین خاطر نام شرکت یگانه صنعت تهران به گوش بسیاری از افراد آشنا است. شما می توانید انواع تجهیزات تعمیرگاهی مانند انژکتور شور، دستگاه دیاگ، تنظیم باد دیجیتال، شارژ گاز کولر، تستر ایسیو و .... را از شرکت یگانه صنعت تهیه نمایید.

مزایای شرکت یگانه صنعت تهران

خدمات پس از فروش برگزاری دوره های آموزشی خودرو آموزش استفاده از تجهیزات تعمیرگاهی امکان خرید به صورت اقساط بلند مدت کیفیت بسیار بالا تجهیزات رضایت بسیار بالا در بین خریداران فروش انواع تجهیزات تعمیرگاهی تنوع محصولات بالا

اطلاعات تماس شرکت یگانه صنعت تهران

تلفن های تماس: 09195181008 - 02166036930 پست الکترونیک: info@yeganehsanat.com وب سایت: yeganehsanat.com آدرس: تهران، خیابان آزادی، نبش شادمان، جنب بانک کشاورزی، پلاک399، ساختمان شادمهر، ط 4، واحد 21، شرکت یگانه صنعت

 

شرکت موتور آزما ثمین

حتما نام این شرکت را بار ها و بار ها شنیده اید، بیشتر افراد معمولا این شرکت را با دستگاه های عیب یاب خودرو می شناسند. شرکت موتور آزما ثمین از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه ساخت دستگاه های عیب یاب شروع کرد و تا به امروز در این زمینه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به فعالیت خود ادامه داده است. علاوه بر دستگاه دیاگ شما می توانید سایر تجهیزات مانند انژکتور شور، تعویض روغن، شارژ گاز کولر و... را از این شرکت خریداری نمایید.

مزایای شرکت موتور آزما ثمین

فروش دستگاه های عیب یاب تخصصی قیمت مناسب محصولات تنوع بالا تجهیزات تعمیرگاهی همکاری با شرکت های خودرو سازی مانند سایپا و ...

اطلاعات تماس شرکت موتور آزما

تلفن های تماس: ۶۶۵۷۲۶۸۶ - ۶۶۵۹۵۶۵۷ پست الکترونیک: - وب سایت: motorazma.com آدرس: تهران، خیابان آزادی، ابتدای اسکندری شمالی، پلاک ۳، طبقه اول

 

شرکت پردازش موتور

این شرکت در سال 1383 با هدف تولید و واردات دستگاه عیب یاب خودرو فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاهی به لطف مهندسین خبره توانست رتبه خوبی در این زمینه کسب کند. شرکت پردازش موتور از شرکت های تولید کننده تجیهزات تعمیرگاهی به شمار می رود، لذا شما می توانید تجهیزات تعمیرگاهی مختلفی را این از شرکت خریداری نمایید.

مزایای شرکت پردازش موتور

تولید دیاگ های تخصصی خودرو انواع تجهیزات تعمیرگاهی محصولات باکیفیت شرکت معتبر سابقه طولانی مدت

اطلاعات تماس شرکت پردازش موتور

تلفن های تماس: 53841 پست الکترونیک: info@pardazeshmotor.com وب سایت: pardazeshmotor.com آدرس: تهران ، خیابان آزادی ، خیابان بهبودی ، نصرت غربی ، نبش ستایش ، پلاک 2 واحد 3

 

شرکت رایان خودرو

شرکت رایان خودرو نیز یکی از شرکت های معتبر برای خرید تجهیزات تعمیرگاهی خودرو می باشد. این شرکت در زمینه تولید و واردات برخی از تجهیزات نیز فعالیت می کند. جالب است بدانید شرکت رایان خودرو با برگزاری دوره های آموزشی خودرو نیز شناخته می شود.

مزایای شرکت رایان خودرو

برگزاری دوره های آموزشی تولید و واردات تجهیزات تعمیرگاهی توانایی خرید تجهیزات ایرانی و خارجی از این شرکت تنوع محصولات بالا

اطلاعات تماس شرکت رایان خودرو

تلفن های تماس: 66900280 پست الکترونیک: info@RayanKhodro.com وب سایت: rayankhodro.com آدرس: تهران - خیابان آزادی، جنب پارک اوستا پلاک 156، ساختمان رایان خودرو

در این گزارش برترین شرکت ها برای خرید تجهیزات تعمیرگاهی معرفی شد، بنابراین درصورتی که شما قصد خرید تجهیزات تعمیرگاهی را دارید توصیه می کنیم حتما خرید خود را از این شرکت ها انجام دهید، زیرا شرکت های ذکر شده دارای اعتبار بالایی در این زمینه بوده و می توانید خرید خود را با خیال راحت از این شرکت ها انجام دهید.  

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: خدمات پس از فروش خودرو دوره های آموزشی کشاورزی مکانیک برگزاری دوره های آموزشی اطلاعات تماس شرکت شرکت رایان خودرو پست الکترونیک تلفن های تماس خیابان آزادی فروش تجهیزات مزایای شرکت فعالیت خود وب سایت عیب یاب com آدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان

 سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت:امسال ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس استان در نظر گرفته شده است.
یونس بهاروند با بیان اینکه مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی فقط فرصتی برای خدمت است و این موضوع بر من تکلیف شده است، افزود: تا وقتی در این مسؤولیت هستم، با تمام توان خدمتگزار فرهنگیان و دانش‌آموزان خواهم بود و در انجام آن کوتاهی نخواهم کرد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت:در دو سال گذشته، در لرستان ۲۱۶ مدرسه با اولویت مناطق محروم ساخته شده که در مقایسه با هشت سال دولت گذشته که ۲۰۳ مدرسه بود، درخور تحسین است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات در لرستان هزینه شد، گفت: با مساعدت وزیر ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس از جمله تجهیزات آزمایشگاهی، ورزشی، کارگاهی در نظر گرفته شده است.
بهاروند دانش‌آموزان را امانت مردم در مدارس دانست و افزود: باید همه با هم تلاش کنیم تا کار‌های مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به دور از حاشیه و سیاست‌زدگی، دستگاه تعلیم و تربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم.
وی خط قرمز خود را حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و کشور عنوان کرد و گفت:همه باید از نیرو‌های نظامی و امنیتی، به‌ویژه اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران در عملیات تنبیهی «وعده صادق» قدردانی کنیم.
بهاروند با اشاره به هفته معلم افزود:دستگاه تعلیم و تربیت استان به دور از حاشیه‌ها فقط به‌دنبال اعتلای نظام تعلیم وتربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس