Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@08:42:34 GMT

برگزاری انتخابات هیات رئیسه فراکسیون انقلاب مجلس

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۷۳۲

برگزاری انتخابات هیات رئیسه فراکسیون انقلاب مجلس

آفتاب‌‌نیوز :

انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی فردا- سه شنبه8 شهریور- پیش آغاز جلسه علنی در صحن بهارستان برگزار می‌شود.

یکشنبه هفته گذشته انتخابات اعضای شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی برگزارشد و از میان 121 کاندیدای آن 64 تن انتخاب شدند، پیرو این انتخاب قرار است،ساعت 6 و 30 دقیقه فردا – سه شنبه هشتم شهریورماه – انتخاب هیات رئیسه فراکسیون در صحن بهارستان به صورت الکترونیکی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراکسیون انقلاب اسلامی 250 عضو دارد و فراکسیون اکثریت مجلس یازدهم محسوب می شود. بر اساس شنیده های خبرنگار ما محمدباقر قالیباف تنها کاندیدای ریاست فراکسیون است ، فهرست کاندیداهای نواب رئیس اما بلند بالاست.نصرالله پژمانفر،ابراهیم عزیزی،محسن پیرهادی،مجتبی ذالنوری، محمدرضامیرتاج الدینی و مهدی عیسی زاده از جمله نمایندگانی هستند که برای نواب رئیسی فراکسیون اکثریت مجلس اعلام کاندیداتوری کرده اند.

با برگزاری این انتخابات تکلیف هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی برای دو سال پایانی عمر مجلس یازدهم روشن خواهد شد،همین امرسبب شده است که فعالیت این فراکسیون در دوسال پایانی عمرمجلس یازدهم مورد توجه چهره های سیاسی مجلس قرار بگیرد و برغم انتخابات دو سال گذشته به محل رقابت جدی آنها بدل شود.

اعضای فراکسیون انقلاب خواستارفعال تر شدن فراکسیون نسبت به مسائل روز کشور و مطالبات مردمی هستند.

انتخابات دوره قبل هیات رئیسه فراکسیون انقلاب مهرماه سال 99برگزار شد و محمدباقر قالیباف به عنوان رییس و سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی و نصرالله پژمانفر به عنوان نواب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی انتخاب شدند. عباس گودرزی، سید جلیل میرمحمدی و معصومه پاشایی مجتبی یوسفی‌ و احمد نادری دیگر اعضای هیات رئیسه بودند.

منبع: اعتمادآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب مجلس فراکسیون انقلاب اسلامی رئیسه فراکسیون انقلاب هیات رئیسه فراکسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!

عبدالعلی رحیمی مظفری گفت: راهی نداریم جز اینکه به بخش خصوصی برای پالایشگاه‌سازی اعتماد کنیم و به دور چالش‌های قانونی که سر راه سرمایه‌گذاران خصوصی قرار می‌دهیم، اجازه دهیم هر کسی که به این حوزه علاقه دارد، ورود کند.

به گزارش انرژی پرس، عبدالعلی رحیمی مظفری، عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس یازدهم با انتقاد از بی توجهی نسبت به ساخت پالایشگاه در کشور به «انرژی پرس» گفت: مهمترین چیزی که مانع از ساخت پالایشگاه بوده، این است که به معنای واقعی قوانینی که در حوزه مردمی سازی و سرمایه گذاری مردمی بوده و امسال به درستی مورد تاکید رهبری قرار گرفته است را در این حوزه اجرا نکرده ایم.

نماینده مردم سروستان، خرامه و کوار در مجلس یازدهم ادامه داد: نیاز است به بخش خصوصی به طور واقعی اعتماد کنیم و اجازه دهیم در حوزه پالایشگاه ها ورود کنند و سرمایه گذاری خصوصی انجام شود؛ چرا که ساخت پالایشگاه در داخل کشور یکی از ضروریات انکار ناپذیر است که از چند جهت باید مورد توجه قرار گیرد.

او تاکید کرد: اول اینکه در سیاست کلان کشور دائم تاکید می کنیم که خام فروشی ممنوع است. اگر خام فروشی ممنوع است، چرا فروش نفت خام باید برای ما افتخار باشد؟ در حالی که اصلا افتخار نیست.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: نکته دیگر اینکه باید با کمک مردم و بخش خصوصی بتوانیم نفت خام را به فراورده ها تبدیل کنیم و ناترازی فراورده و انرژی را بتوانیم در کشور حل کنیم. همچنین باید در کشور اشتغال ایجاد کنیم و هم ارزش افزوده ایجاد کرده و از خام فروشی که برخلاف سیاست کلی است بپرهیزیم.

او تاکید کرد: یکی از راه های مهمی که می تواند درحوزه نفت تحریم ها را بی اثر کند، این است که پالایشگاه سازی کنیم.

رحیمی مظفری همچنین اضافه کرد: راهی نداریم جز اینکه به بخش خصوصی اعتماد کنیم و به دور از روش های دست و پا گیر و چالش هایی قانونی و بوروکراسی اداری که سرراه سرمایه گذاران خصوصی قرار می دهیم، اجازه دهیم هر کسی که به این حوزه علاقه دارد ورود کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: اگر این چالش ها و موانع برداشته شوند، شک نکنیم بخش عمده مشکلات ساخت پالایشگاه هم در کشور حل می شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند