Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@09:21:03 GMT

حسادت به برادر کوچکتر؛ چرا از پوگبا اخاذی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۸۳۴

حسادت به برادر کوچکتر؛ چرا از پوگبا اخاذی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس پوگبا، برادر بزرگتر پل پوگبا روز یکشنبه در ویدیویی عجیب و جنجالی گفت به زودی اطلاعاتی مهم درباره این فوتبالیست فرانسوی فاش خواهد کرد. یک روز بعد مقامات قضایی فرانسه اعلام کردند تحقیقاتی در این زمینه آغاز کرده‌اند. بر اساس اعلام رسانه‌ها در فرانسه دادستانی این کشور معتقد است پل پوگبا هدف اخاذی سازمان‌یافته از سوی گروهی خلافکار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل پوگبا شخصا به ویدیوی جنجالی برادرش واکنش نشان داده و مدعی است او به همراه یک گروه خلافکار به دنبال اخاذی 13 میلیون یورویی بوده‌اند و با اسلحه اتوماتیک تهدیدش کرده‌اند. رسانه‌ها در فرانسه مدعی شدند ماتیاس پوگبا و چند نفر از دوستان دوران کودکی پل در پرونده قضایی تشکیل شده در این کشور متهم هستند.

درحالیکه هنوز مشخص نیست دلیل اصلی تلاش ماتیاس برای اخاذی از پل پوگبا چیست اما شکی وجود ندارد که پل پوگبا به مراتب موفق‌تر از برادر بزرگترش بوده است. این دو برادر که رویای فوتبالیست حرفه‌‌ای شدن در سر داشتند در مسیرهای کاملا متفاوتی قرار گرفتند. این تفاوت وحشتناک ممکن است به حسادت ماتیاس منجر شده و او را به اخاذی از پل سوق داده باشد.

برادران پوگبا در کنار هم در یک بازی دوستانه

با اینکه پل پوگبای 29ساله چند فصلی است که از روزهای اوج فوتبالی‌اش فاصله گرفته ولی او در سالهای گذشته چه از نظر موفقیت حرفه‌ای و چه از نظر ثروت شخصی به سطوحی رسیده است که اکثر فوتبالیست‌ها آرزویش را در سر دارند. پوگبا علاوه بر پوشیدن پیراهن دو باشگاه از بزرگترین باشگاه‌های دنیا، یوونتوس و منچستریونایتد، با تیم ملی فرانسه فاتح جام جهانی شده است.

از این گذشته پوگبا با 55 میلیون دنبال‌کننده اینستاگرامی یکی از تاثیرگذارترین فوتبالیست‌های دنیا به حساب می‌آید. در دنیای فوتبال تنها ابرستاره‌هایی مثل کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار در شبکه‌های اجتماعی موفق‌تر از او هستد. پوگبا با ثروت قابل توجه خود خریدهایی جنجالی انجام داده و علاقه زیادی به نشان دادن ماشین‌های و خانه‌های مجلل خود دارد. می‌توان حدس زد که برادر بزرگتر او با دیدن موفقیت خارق‌العاده برادرش با حسادت روبرو شده باشد و در نهایت تصمیم به اخاذی از او گرفته باشد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشاگرد مدال افتخار ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر والی، برادر حاج عبدالله والی در نشست جشنواره والی گفت: امروز بشاگرد بیش از ۸۶ پزشک دارد و بیشتر مسئولان آن از مردم بومی منطقه هستند.

او گفت: دیدگاه حاج عبدالله این بود که آینده بشاگرد باید به دست مردمان آن ساخته شود و این دیدگاه از  دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) سر چشمه گرفته شده بود.

برادر حاج عبدالله گفت: بیشترین طلاب استان  بشاگردی هستند و در کل استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

   

 

دیگر خبرها

  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟